Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تیم تروریستی توسط قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه مستقر در آذربایجان غربی در شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی منهدم شد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه، یک تیم تروریستی در شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی منهدم شد.

در اطلاعیه روز پنجشنبه روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه مستقر در آذربایجان غربی آمده است: در پی اقدامات شناسایی و اطلاعاتی، تیم مسلح تروریستی که در منطقه شمال‌غرب قصد نفوذ و عملیات خرابکارانه داشت، در بدو ورود به کشور،منهدم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ به دنبال نفوذ یک تیم تروریستی در منطقه ی عمومی سردشت که اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی را در دستور کار داشت، با واکنش به هنگام رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) این تیم شناسایی و متلاشی شد و عملیات انهدام این تیم درپی رصد دقیق اطلاعاتی انجام شد و طی آن در یک درگیری، این تیم تروریستی به طور کامل منهدم شده است.

گفتنی است در این عملیات، مقادیر ی سلاح و مهمات نیز کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: فرمانده کل سپاه: پیشرفت چشمگیر سپاه در عرصه‌های سایبری و «جنگال»/ قلمرو قدرت دریایی ایران در حال گسترش است

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرستان سردشت سپاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرستان سردشت سپاه قرارگاه حمزه سیدالشهدا یک تیم تروریستی آذربایجان غربی منهدم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه: بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • سپاه: بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید