Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران معتقد است شاگردانش می‌توانند رقیبی قدرتمند برای چین، چین تایپه و هند باشند.

به گزارش ایلنا ، مریم ایراندوست پس از همگروهی تیم ملی فوتبال بانوان با چین تایپه، چین و هلند در جام ملت‌های آسیا گفت: حس فوق‌العاده‌ای بود که برای اولین بار جزو ۱۲ تیم آسیا قرار داشتیم. اعضای کادر فنی، بازیکنان و حتی هواداران بی‌صبرانه منتظر قرعه‌کشی بودند و انتظاری که از قرعه‌کشی داشتیم، رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: در گروه آسانی قرار نداریم، اما امیدوارم با حمایت‌هایی که تا الان از سوی فدراسیون فوتبال به‌ویژه رئیس فدراسیون صورت گرفته، با تدارکاتی قوی پیش برویم. ایران می‌تواند حریفی قوی برای تیم‌های همگروه خود باشد.

سرمربی تیم ملی بانوان با  تمجید از رقبای ایران تصریح کرد: چین چند دوره قهرمان آسیا بوده و چین تایپه نیز حریف دست و پا بسته‌ای نیست. ما نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم تا نماینده شایسته‌ای برای کشور عزیزمان باشیم.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال بانوان ایران مریم ایراندوست تیم ملی فوتبال بانوان ایران مریم ایراندوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا در شهر خانتی مانسیسک کشور روسیه پیگیری شد که سینا موحد در دور نهم و پایانی بر شطرنج باز تیم مغولستان غلبه کرد.

تیم تهران نیز که سینا موحد در ترکیب آن حضور داشت، با نتیجه ۴ بر صفر تیم سوخباتر مغولستان به برتری دست یافت و با ۱۶ امتیاز پس از میزبان نایب قهرمان شد.

سینا موحد پیش از این مقابل حریفان خود به ۶ پیروزی و ۲ شکست دست پیدا کرده بود.

تیم بانوان تهران نیز مقام ششم را کسب کرد.

تیم آقایان شهر تهران» با ترکیب استاد بزرگ مسعود مصدق پور، استاد بزرگ بردیا دانشور، استاد بین‌المللی آبتین عطاخان، استاد بین‌المللی سیدکیان پورموسوی و استاد فیده سینا موحد دراین رقابت‌ها شرکت کرد.

استاد بین‌المللی بانوان میترا اصغرزاده، استاد بین‌المللی بانوان پروا بهزاد نظیف، استاد فیده بانوان آناهیتا زاهدی‌فر، استاد فیده بانوان ملیکا محمدی و استاد فیده بانوان طناز ازلی نفرات تشکیل دهنده تیم بانوان تهران بودند.

۱۵ تیم از ۱۱ کشور برگزار کنتده مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا بودند.

دیگر خبرها

  • طرز پخت املت غول پیکر توسط آشپز تایپه‌ای (فیلم)
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!