Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا قزوینی‌زاده مدیر نگهداری و تعمیرات پالایشگاه نفت اصفهان با اعلام خبر آغاز تعمیرات اساسی واحد تبدیل کاتالیستی شماره دو، پالایشگاه اصفهان گفت: این عملیات بر پایه پیش‌بینی‌های انجام شده ۲۵ روز به طول می‌انجامد.

وی افزود: تلاش ما این است که با بسیج سرمایه انسانی و امکانات سیستمی مدت زمان این عملیات را کاهش و بهره‌وری پالایشگاه نفت اصفهان را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر نگهداری و تعمیرات پالایشگاه نفت اصفهان با بیان اینکه انجام این تعمیرات با توان ۷۰۰ نیروی رسمی و ۷۵۰ نیروی پیمانکاری مجرب انجام می‌شود، گفت: واحد «تبدیل کاتالیستی» یا «کاتالیتیک ریفرمر» واحدی است که ضمن تولید گاز هیدروژن و گاز مایع، محصول نهایی یعنی بنزین مرغوب با درجه اکتان (آرام سوزی) بالا برای موتور‌های بنزینی را تولید می‌کند.

قزوینی‌زاده ادامه داد: حین انجام تعمیرات اساسی واحد‌های یادشده چند پروژه تعریف شده که تعویض کامل تیوب‌های کوره شماره H-۲۵۲ و ترمیم و عایق‌کاری دودکش‌های کوره‌های واحد یادشده مهم‌ترین آنهاست، البته تاکنون ۱۵ فقره کار مهندسی هم پیش‌بینی شده که احتمالا این مقدار، در طول تعمیرات اساسی افزایش خواهد داشت.

شرکت پالایش نفت اصفهان با دریافت به‌طور میانگین ۳۷۵ هزار بشکه در روز، خوراک نفت خام، حدود ۲۲ درصد از سوخت مورد نیاز کشور را تأمین می‌کند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پالایشگاه نفت تولید بنزین تعمیرات اساسی تعمیرات اساسی نفت اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش دومین جلسه مجلس شورای اسلامی برای بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

نمایندگان مجلس از روز گذشته به بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ پرداختند و جدول شماره ۵ مربوط به «درآمدها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» به تصویب رسید.

کد خبر 6092684 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی