Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت هدفمان مقابل لبنان کسب 3 امتیاز بود که خوشبختانه به آن رسیدیم.

تیم ملی فوتبال امید ایران از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در دوشنبه به مصاف تیم ملی لبنان رفت که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود امیدهای کشورمان به پایان رسید.

به گزارش طرفداری، مهدی مهدوی کیا پس از این دیدار اظهار داشت:

ما در این بازی خیلی خوب عمل کردیم و بازی راخوب شروع کردیم، می توانستیم در 10 و 15 دقیقه اول 2 الی 3 گل بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان پیش بینی که کرده بودیم در یک ربع اول به گل رسیدیم و بعد از آن هم بازی را اداره کردیم. به دنبال زدن گل دوم بودیم که البته یک پنالتی از دست دادیم اما در دقایق پایانی به گل رسیدیم. هدف ما 3 امتیاز بود که به این هدف رسیدیم.

وی درباره عملکرد شاگردانش عنوان کرد:

از تیمم راضی هستم، در هر دو نیمه بازی را کنترل کردیم و مالکیت خوبی داشتیم و به هدفمان که همان پیروزی بود رسیدیم.

سرمربی تیم امید درباره مصاف با تاجیکستان در آخرین دیدار مرحله گروهی عنوان کرد:

دیدار با تاجیکستان ، بازی خوبی خواهد بود و تاجیکستان تیم خوبی است و ما در آن دیدار هم به دنبال کسب پیروزی هستیم، هر دو تیم تاکتیک خیلی خوبی دارند و امیدوارم در آن دیدار هم برنده شویم.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم حمید مهرعلی را در آلمان از کار برکنار کردند! / خبر برکناری نایب رییس فدراسیون از پست اقتصادی اش در شبکه‌های اجتماعی پیچید سوشا مکانی به تبانی متهم شد؛ گزارش سایت نروژی خشم سرمربی امپولی از داوری بازی با اینتر: نوه چهار ساله من هم می توانست پنالتی را ببیند! باواریایی ها و رکورد خارق العاده ای که از دست رفت!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامی: مقابل استقلال به آنچه لیاقتش را داشتیم نرسیدیم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، تیمش در بازی مقابل استقلال مستحق باخت نبوده است. - اخبار ورزشی -

فریبرز گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بازی تیمش برابر استقلال و شکست شاگردان ربیعی در ورزشگاه آزادی گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و برنامه‌های کادر فنی را به خوبی جلو می‌بردیم. بعد از اینکه گل اول را زدیم دوباره این فرصت را داشتیم که اختلاف را به دو گل برسانیم، ولی چند موقعیت خوب را از دست دادیم. در نیمه دوم هم می‌دانستیم استقلال فشار را روی دروازه ما بیشتر می‌کند، ولی آنها غیر از دو گلی که زدند موقعیت خاصی نداشتند.

ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود

 

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: وقتی بازی یک - یک بود در چند نوبت روی حملات برتری عددی داشتیم، ولی فرصت‌ها را از دست دادیم و در دقیقه 94 گل خوردیم که واقعاً ناراحت‌کننده بود. حق ما این بود که حداقل یک امتیاز از این بازی بگیریم و متأسفانه به آن چیزی که لیاقتش را داشتیم، نرسیدیم. ما هرگز نخواستیم که برابر استقلال دفاع کنیم و فوتبال خوبی را هم به نمایش گذاشتیم.

وی با اشاره به داوری بازی استقلال - ذوب‌آهن تصریح کرد: روزبه چشمی در این بازی باید سه بار اخراج می‌شد، ولی نمی‌دانم چرا داور به او کارت نمی‌داد. در صحنه‌ای که گل استقلال مردود شد، چشمی به سینه داور زد و حتی دست دور گردن او انداخت، ولی چون آقای کوپال می‌دانست که چشمی یک کارت زرد دارد، نمی‌خواست به او کارت زرد دوم را بدهد. چشمی در این بازی باید چند بار اخراج می‌شد، ولی اینکه داور با او مدارا می‌کرد واقعاً عجیب بود.

گرامی در مورد اینکه کدام تیم قهرمان لیگ خواهد شد، گفت: پیش‌بینی سخت است و هر دو مدعی شانس دارند. استقلال هفته‌های متوالی صدرنشین بوده و واقعاً تیمی قابل احترام است، ولی پرسپولیس هم از لحاظ فنی تیم خوبی است و در دیدارهای اخیر زیبا بازی کرده. من شانس پرسپولیس را کمی بیشتر می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامی: مقابل استقلال به آنچه لیاقتش را داشتیم نرسیدیم
  • مدعیان پیروز شدند
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان