Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مشکلات کنونی شایسته خوزستانی‌‌ها نیست، از عزم ۳ قوه برای رفع ‌مشکلات مردم ‌خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای بعد از ظهر امروز پنجشنبه در دیدار اقشار مختلف مردم خوزستان با بیان اینکه حضور در میان مردم غیور خوزستان باعث افتخار است، اظهار داشت: استان خوزستان یک تاریخ درخشان و پرافتخار از علمای بزرگ تا شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول تاریخ هر زمان هجمه‌ای به این مرز و بوم صورت گرفت، توسط این مردم دفع شده و همین امر سبب شد تا حضرت امام نسبت به این استان فرمودند که خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد و این مهمترین نگاه به استان خوزستان است.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: شایسته نیست که مردم خوزستان در مسائل اولیه دارای مشکلاتی باشند و گرفتار پیش پا افتاده‌ترین مسائل زیستی چه در حوزه محیط زیست چه در اشتغال و چه در موضوع آب و فاضلاب و دیگر مسائل زیست محیطی باشند.

‌محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه به استان خوزستان یک نگاه ویژه وجود دارد و این نگاه ویژه در جهت توسعه و پیشرفت است، بیان داشت: ویژه بودن استان خوزستان به این معنی است که باید جلودار توسعه و پیشرفت در کشور باشد و نگاه پل مانند به استان خوزستان باید محو شود.

وی ادامه داد: امروز تمام مدیران و مسئولان عالی قضایی کشور در استان خوزستان جمع شدند تا از نزدیک شاهد عمده مسائل قضایی این استان باشند و در جلسه پایانی این جلسه تمام این افراد گزارش‌های خود را در بازدیدهای خود ارایه دهند.

رئیس قوه قضائیه بیان داشت: پیشتر درباره مسائل و موارد مهم قضایی استان خوزستان به صورت کتبی و یا تلفنی در جریان قرار داشتیم اما مشاهده و شنیدن آن‌ها به صورت چهره به چهره یک نگاه دیگر را سبب می‌شود و از نزدیک قرار گرفتند.

تلبس جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه اهواز با حضور رئیس قوه قضائیه/ اژه‌ای‌: خوزستان نباید قاضی غیربومی داشته باشدرئیس قوه قضائیه: احساس بی‌عدالتی برای مردم گرفتار در مشکلات سخت است/ از این همه مشکل در خوزستان شرمنده شدیم‌محسنی‌اژه‌ای در بدو‌ ورود به اهواز: "قوای سه‌گانه" ‌برای رفع مشکلات ‌خوزستان مصمم شده‌اند‌/ مردم نباید مشکل اقتصادی داشته باشند
​​​​​​وی ادامه داد: مردم امروز بیش از هر زمان دیگری از سران قوا انتظار دارند چرا که هر سه را ولایی و انقلابی می‌دانند و به هر سه را متحد و یکدست می‌دانند لذا اکنون در شرایطی قرار داریم که باید بیش از هر زمان دیگر به مسائل مردم توجه کرد.

محسنی‌اژه‌ای افزود: در خصوص مسائل مربوط به خانواده شهدا حدود یک ماه پیش در حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، برای تشکیل یک مجموعه متشکل از نماینده بنیاد و نماینده دستگاه قضا برای رسیدگی به مشکلات قضایی خانواده ایثارگر طرحی ارائه شد.

وی ‌بیان داشت: مهم‌ترین پرونده‌های قضایی استان خوزستان مربوط به مسائلی است که ناشی از بیکاری است مانند سرقت و مواد مخدر که هر دو به طور مستقیم با موضوع بیکاری مربوط است لذا عزم جدی در استان خوزستان باید در موضوع اشتغال و تولید جزم شود.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس قوه قضائیه استان خوزستان محسنی اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: از اواخر اردیبهشت ماه امسال پرواز‌های زائران خوزستانی به سرزمین وحی آغاز خواهد شد.

محمد امین یاقوت افزود: در حج تمتع امسال سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به همراه عوامل ستادی و کادر درمانی  در قالب ۲۵ کاروان اعمال و مناسک حج را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تمامی زائران خوزستانی مدینه قبل هستند، اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زائران استان در سرزمین وحی فراهم شده است.

مدیر حج و زیارت خوزستان بیان کرد: عملیات بازگشت زوار خوزستانی سرزمین وحی از اوایل تیر ماه انجام خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳