Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود امامی یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این راهداران با حضور در پایگاه‌های بین شهری و جاده‌ای سعی می‌کنند در فصل زمستان با تجهیزات و امکانات مناسب به کمک حادثه‌دیدگان شتافته و رانندگان را در سفری ایمن همراهی کنند.

وی تصریح کرد: در حالی که ۳۶ روز از فصل پاییز سپری شده، راهداران به دلیل شرایط جوی خاص این استان در جاده‌ها و پایگاه‌های تعیین شده مستقر و در فصل پاییز و زمستان به مسافران و رانندگان خدمات مناسبی را ارائه کرده و شرایط مطلوبی را در سفرها برای هموطنان ایجاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اردبیل از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث، بهسازی و نگهداری راه‌های روستایی خبر داد و گفت: با تلاش پیمانکاران پروژه‌های متعددی در این حوزه در شهرستان اردبیل در حال اجراست که انتظار می‌رود تا پایان فصل کاری این طرح‌ها به سرانجام برسد.

امامی یگانه جذب اعتبارات را در حوزه راه روستایی از مطالبات به حق مردم اعلام کرد و افزود: در این زمینه تلاش بر این است تا خدماتی که به روستاییان و ساکنان مناطق محروم انجام می‌شود از کیفیت و مطلوبیت مناسب برخوردار باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تلاش مؤثری را انجام داده تا بتواند زیرساخت‌های لازم را در مسیر بهبود امور و مرور و رضایتمندی روستاییان در بهسازی و آسفالت جاده‌ها انجام داده و کارهای عمرانی و زیربنایی با سرعت به سرانجام برسد.

فرماندار شهرستان اردبیل اضافه کرد: امیدواریم با تلاش و همت راهداران و مراقبتی که رانندگان انجام می‌دهند پاییز و زمستان کم حادثه‌ای را در جاده‌های استان اردبیل شاهد باشیم که استمرار این طرح تا اوایل بهار سال آینده خواهد بود.

کد خبر 5338264

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح زمستانی جاده ها مسعود امامی یگانه فرمانداری اردبیل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل تصادفات رانندگی ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر آمار کرونا کرمانشاه پمپ بنزین گرگان هفته وحدت لیگ برتر فوتبال ایران قوه قضاییه ایلام عکس استانها واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت افزود: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز

وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229648 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • جانمایی محل جدید آراد کوه در جاده تهران-قم در دست مطالعه است
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • روح جاسوسان شوروی بازگشته؛ افزایش عملیات خرابکارانه روسیه در اروپا
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است