Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی‌شهر خرم‌آباد گفت: متاسفانه در شهر خرم‌آباد حدود۱۴۰۰ شهید داریم که‌هیچ کوچه و خیابانی به نام آنها مزین نشده است. - اخبار استانها -

حمیدرضا صفریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با بیان اینکه فداکاری و از جان گذشتگی شهدا برای هیچ کس پوشیده نیست اظهارداشت: یکی از مصادیق بزرگداشت مقام شهدا، نصب اسامی این بزرگواران به صورت زیبا و شکیل در کوچه‌ها و معابر و میادین شهرهاست، چون شهری که به یاد شهدا باشد مردمش دچار غلفت از داشته‌ها و سرمایه‌هایشان نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در شهر خرم‌آباد حدود هزار و 400 شهید داریم که هیچ کوچه و خیابانی به نام آنها مزین نشده است به همین منظور در راستای ارج نهادن به مقام شهید، خیابان‌ها، میادین و کوچه‌ها با اولویت نام شهدا نامگذاری می‌شوند. 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی‌شهر خرم‌آباد عنوان کرد: در مدت کوتاه فعالیت شورای شهر دور ششم خرم‌آباد در راستای ترویج فرهنگ و شهادت و نشان دادن ارادت و حرمت به خانواده شهدا اقدامات خوبی انجام شده است و برنامه‌های متعددی در این زمینه برای آینده داریم. 

آشنایی با شهدای زنجان|ایستادگی در برابر گلوله‌های دشمن برای تزکیه نفس/ مهمترین دلیل برای مقابله دشمن + عکسآشنایی با شهدای زنجان| گفت‌وگوی شنیده نشده شهید بیات با شهید زین‌الدین/ فرمانده‌ای که فرمانده «قلوب» بود+ عکس و صوتنامگذا‌ری‌های ماندگار ـ 9| ابلاغ استاندار مازندران به شهرداران ‌برای نامگذاری معابر و خیابان‌ها به نام شهدا ‌

وی  بیان کرد: نصب تمثال مبارک شهدا در ابعاد بزرگ در ورودی شهر باکیفیت بهتر، نورپردازی ورودی گلزار شهدای شهر، رنگ آمیزی قبور شهدا توسط بچه‌های هیئتی و همچنین ساخت دیواره‌ای که قبور شهدا از سایر قبرها جدا شوند و ایجاد فضای معنوی در گلزار شهدا از جمله مهمترین برنامه‌های در دستور کار کمیسیون فرهنگی شورای شهر خرم‌آباد است.

صفریان ضمن انتقاد از عملکرد سازمان فرهنگی ورزش شهرداری خرم‌آباد به عنوان یکی از متولیان نامگذاری کوچه‌ها و معابر گفت: متاسفانه در گذشته بسیاری از کوچه‌های شهر خرم‌آباد  با نام‌های مختلف نامگذاری شدند که جهت  تغییر نام کوچه‌ها و معابر تلاش می‌کنیم  با کمترین تنش اجتماعی این اقدام انجام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تنها متولی نامگذاری کوچه‌ها و معابرمزین به نام شهدا شورای شهر به تنهایی نیست و مردم و بنیاد شهید نیز باید درخواست بدهند، دراین زمینه با دفاتر تسهیلگری محلات هماهنگ شده که  پس از بررسی میدانی درخواست خود  را به شهردار بدهند، شهردار درخواست‌ها را به کمیسیون فرهنگی شورای شهر تحویل می‌دهد و کمیسیون فرهنگی نیز پس از بررسی‌های لازم نتیجه را به فرمانداری ابلاغ می‌کند.

انتهای پیام/645/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون فرهنگی شورای کوچه ها و معابر شهر خرم آباد شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن تویسرکانی، صبح دوشنبه در نشست شورای شهر کرمان گفت: پیمانکار آسفالت شهر کرمان مشخص شده و در قالب جهاد آسفالت، کار شروع خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه نواقص و کمبودهای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان، در حال رفع‌شدن است، افزود: آسفالت معابر در محله‌های کمتر برخوردار، ازجمله خیابان‌های شهید قدوسی و شهید دستغیب، شروع شده که این اقدام در وضعیت ترافیکی شهر کرمان نیز مؤثر است.

سرپرست شهرداری کرمان، از تعامل با شرکت توزیع نیروی برق شمال استان خبر داد و افزود: پس از آسفالت معابر، روشنایی آنها نیز بهینه خواهد شد.

کد خبر 6092185

دیگر خبرها

  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی