Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  رییس هیات کشتی لرستان گفت: تیم کشتی آزاد استان با یک برد و یک باخت در جایگاه دوم گروه الف لیگ برتر کشور ایستاد.

فرید بهرامی علام کرد: دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد گروه "الف" صبح امروز در شهر مشهد برگزار شد و در پایان تیم سهند ارس با ۲ پیروزی صدرنشین این گروه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: تیم هیات کشتی لرستان در پیکار نخست ابتدا به مصاف تیم قدرتمند سهند ارس رفت و در پایان با نتیجه تیمی ۹ بر یک شکست خورد.

رییس هیات کشتی لرستان ادامه داد: در پیکار دوم، کشتی‌گیران لرستانی مقتدرانه در مقابل میزبان ظاهر شدند و توانستند با نتیجه ۱۰ بر صفر تیم آکادمی نادری خادم را مغلوب سازند.

بهرامی گفت: عبدلله فولادوند، محمدرضا نوری، محمد میراحمدی، اشکان کوشکی، مسعود آسترکی، مصطفی قیاسی، فردین بهرام‌وند، حسین واحدی، وحید یوسفوند و آرمان کاظمی برای تیم هیات کشتی لرستان در اوزان مختلف روی تشک رفتند.

 

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی آزاد و فرنگی ورزش و جوانان هیات کشتی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه روباتیک و هوش مصنوعی زیر نظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

این دانش آموزان با راهنمایی مربی و حمایت والدین، در مسابقات روبوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و در بین ۴۳ گروه ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقه‌مند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوهشسرا نام نویسی کنند و آموزش ببینند.

در انجمن روباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند و رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است.

دیگر خبرها

  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان