Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-استاندار آذربایجان شرقی گفت: با شعار انقلاب، عمل جهادی و مدیریت انقلابی مسئولیتم را به پایان خواهم رساند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، عابدین خُرم در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی که عصر امروز در حسینیه سپاه عاشورا برگزار شد با بیان اینکه سپاه متوسل و متوکل به ائمه اطهار بوده و هستیم، اظهار داشت: سپاه مرکز جوشش نیرو های تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره ) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من امروز به صلاحدید فرماندهان عزیز به سنگر دیگری مأموریت پیدا کردم و در آنجا به نظام خدمت خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه  با بیان اینکه خدمت کردن به مردم عبادت می باشد و به این خدمت کردن افتخار می کنیم خاطر نشان کرد: به لباس پاسداری و این نهاد عشق می‌ورزم.

خُرم ادامه داد: در گام اول انقلاب اسلامی قدم های خوبی برداشتیم و خواب دشمنان را آشفته کردیم و در گام دوم برای تمدن انقلاب اسلامی حرکت خواهیم کرد.

وی در ادامه یادآور شد: در طول چهار سال هر چه در توانم بود انجام دادم، در ایام کرونا نیز، بسیجیان، مستضعفان را تنها نگذاشتند و و یار و یاور آنها بودند.

استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد: با همدلی مسئولین هرچه در توان داریم را انجام خواهیم دهیم.

فرمانده جدید سپاه عاشورا آذربایجان شرقی معرفی شدفرمانده سپاه ولی امر در گفت‌وگو با تسنیم: در اوج "عزت و اقتدار" هستیم‌/ آمریکا اگر در منطقه بماند برایش هزینه دارد + فیلمکنگره ملی 3535 شهید استان زنجان| فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج): ‌رزمندگان ‌استان زنجان در ‌جنگ 8 ساله همیشه خط‌شکن بود‌ند‌

خُرم در پایان ابراز کرد: ما شعار دادن را بلد نیستیم اما با شعار انقلاب، عمل جهادی و مدیریت انقلابی، مسئولیت خود را به پایان خواهیم رساند.

 سردار سرتیپ دوم پاسدار عباسقلی زاده، فرمانده  جدیدسپاه عاشورای آذربایجان شرقی نیز در این مراسم اظهار داشت:تمام تلاش و سعی خودمان را در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب به پا خواهیم گرفت تا بتوانیم خدمت گزاری به مردم را ادا کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم سردار اصغر عباسقلیزاده به عنوان فرمانده جدید سپاه عاشورا معرفی و از خدمات سردار عابدین خُرم تقدیر شد.

انتهای پیام/111/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تودیع و معارفه آذربایجان شرقی تودیع و معارفه آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد