Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از آنجا که ابراهیم گلستان در دوران ملی شدن صنعت نفت حاضر و ناظر رویدادها بوده است، می‌توان کتاب او را روایتی دست اول از این پیچ مهم تاریخی دید.

«برخوردها در زمانه برخورد» کتابی از ابراهیم گلستان منتشرشده در نشر کلاغ است که در معرفی آن چنین می‌خوانیم: «این کتاب خاطرات ابراهیم گلستان از دوران ملی‌شدن یا به قول خودش ملی‌کردن صنعت نفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این دوران کارمند شرکت نفت در آبادان بوده و مطالب این کتاب هم در همین شهر می‌گذرد.»

گلستان در مقدمه تازه‌ای که به ‌تاریخ مرداد ۱۴۰۰ بر این کتاب نوشته توضیح داده است که «این کتاب از باهم‌آوردن دو گزارش درمی‌آید که من سال‌ها پیش نوشته بودم درباره آغاز پیشامد برجسته‌ای که زمانی کوتاه پیش‌تر از آن نوشتن‌ها روی داده بود».

سال‌ها قبل، گلستان بخشی از این کتاب را منتشر کرده بود که گزارش برخورد او با دیلن تامس، شاعر اهل ولز در آبادان بود اما باقی کتاب تاکنون منتشر نشده بود.

با کتاب‌های پرفروش مهر ماه در گزارش «ادامه پیشتازی حمیدرضا صدر و ورود ابراهیم گلستان به گود» آشنا شوید.

۵۸۵۸

کد خبر 1567889

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: معرفی کتاب ابراهیم گلستان بازار کتاب ابراهیم گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با بیان اینکه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد گفت: نیروهای امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

قاسم غریب آبادی با اعلام این خبر گفت: پس از دریافت گزارش بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر ۴ تیم از هلال‌احمر شامل ۲۰ نیرو با بکارگیری ۴ دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • ویدیو/ خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی