Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ۱۱۰ شرکت از استان‌های اصفهان، تهران، قم، مرکزی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، فارس و البرز و نمایندگان محصولات شرکت‌هایی از آلمان، ایتالیا و ترکیه، جدیدترین محصولات حوزه ساختمان را در معرض بازدید متخصصان، علاقمندان، کارشناسان و فعالان این حوزه قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت‌ها در مکانی به وسعت ۱۶ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی در زمینه هوشمندسازی ساختمان، ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، آسانسور‌ها و بالابرها، پوشش‌های سقف و دیوار و قطعات پیش ساخته، تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، شرکت‌های انبوه‌ساز، شیشه، آهن و فولاد، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، حمام، سونا و آشپزخانه، یراق آلات، در و پنجره، درب اتوماتیک، دکوراسیون و معماری داخلی رنگ، چسب و رزین و عایق ها، سنگ‌های ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، کاشی، سرامیک، پارکت و پوشش‌های کف، لوازم و تجهیزات الکتریک، الکترونیک و الکترومکانیک، لوله و اتصالات، مخازن پلی‌اتیلن و صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین فعالیت‌های خود را ارائه کرده اند.

مراکز علمی و پژوهشی، مشاوران و پیمانکاران مصالح پایه (سیمان، گچ، بتن، آجر و...)، نیز در این نمایشگاه به ارائه فعالیت‌ها و ظرفیت‌های خود می‌پردازند.

فعالان، متخصصان، کارشناسان و علاقمندان به بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان می‌توانند  تا دهم آبان‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه صنعت ساختمان نمایشگاه بین المللی اصفهان نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن با شعار "عصر جدید، خودرو‌های جدید" از ۶ تا ۱۵ اردیبهشت در محل جدید نمایشگاه بین‌المللی چین (تیانژو) افتتاح شد و این رویداد عظیم با دستاورد‌های چشمگیر و نویدبخش کار خود را آغاز کرد.

به گزارش عصرایران، این نمایشگاه که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود، شاهد حضور پررنگ خودروسازان داخلی و خارجی و رونمایی از جدیدترین دستاورد‌های آن‌ها در زمینه طراحی و تولید خودرو بود.

در نمایشگاه امسال، شاهد درخشش خودرو‌های نوآورانه و پاک بودیم. ۲۷۸ خودروی برقی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت که این امر نشان‌دهنده گام‌های بلند صنعت خودرو به سمت جایگزینی خودرو‌های بنزینی و دیزلی با خودرو‌های برقی و احترام به محیط زیست است.

غرفه‌های نمایشگاه پکن ۲۰۲۴، میزبان خودروسازی جهان و برند‌های چینی است. این شرکت‌ها جدیدترین دستاورد‌های خود در زمینه خودرو‌های برقی، هیبریدی و خودران را به نمایش گذاشتند به طوریکه بازدیدکنندگان نمایشگاه شاهد رونمایی از ۱۱۷ مدل خودروی جدید توسط ۳۰ شرکت خودروساز بودند.

نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ بار دیگر نشان داد که چرا به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود و می‌توان به آینده‌ای روشن و پررونق در این حوزه امیدوار بود.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی