Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چند روز پیش بود که سیروس دین محمدی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در خصوص همبازی بودن با یورگن کلوپ به صحبت پرداخت و خاطراتی را از مربی سرشناس فوتبال دنیا که زمانی با وی در ماینتر آلمان همبازی بود مطرح کرد.

با گذشت چند روز از این مصاحبه دین محمدی از طریق یک مدیر برنامه ایرانی شماره تلفن یورگن کلوپ را پیدا کرد و سپس برای این مربی سرشناس پیام فرستاد اما در اتفاقی جالب کلوپ امروز با دین محمدی تماس گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همبازی سابق کلوپ در این پیام نوشت: سلام آقای کلوپ من هم تیمی شما در تیم مایتنز سیروس دین محمدی هستم و همین پیام باعث شد تا کلوپ با وی تماس بگیرد.

سیروس دین محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره این اتفاق گفت: حقیقا اصلا فکر نمی کردم کلوپ چنین کاری انجام بدهد. من زیاد به زبان آلمانی مسلط نیستم، از آنجا که امروز برای یک بازی در حمایت از بیماران سندروم دان در کنار بچه ها بودم مهدی پاشازاده هم کنارم بود. از او خواستم تا کمک کند و پاشازاده هم زحمت ترجمه صحبت های من را برای کلوپ و بر عکس از وی برای من کشید.

هافبک اسبق استقلال تاکید کرد: وقتی با او صحبت کردم پیگیر شد که چه کاری انجام می دهم، از اینکه او تماس گرفته واقعا خوشحال شدم و او خواست تا بیشتر در تماس باشیم. من هم برای او آرزوی موفقیت کردم و از اینکه روزی در کنار این مربی بزرگ فوتبال بازی کردم افتخار می کنم.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر کسل‌کننده و سرد بود و نتیجه‌ای جز تساوی در پی نداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با کمترین موقعیت ممکن با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف.

داور: پیام حیدری

دقیقه 7: پاس عمقی خوبی به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن می‌توانست دروازه تراکتور را باز کند ولی توپ را جایی زد که پورحمیدی حضور داشت و آن را دور کرد.

دقیقه 22: محمدی با برخورد با بازیکن تراکتور اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه 35: مهدی حسینی به دلیل حرکت خطرناک با کارت زرد جریمه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند