Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@15:21:23 GMT

تمجید حسن خمینی از آیت‌الله صافی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۲۵۵۳

تمجید حسن خمینی از آیت‌الله صافی

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: در زمره عالمان بزرگی که در قید حیات اند، دو سه تن هستند که برای من نه تنها از جهت «علم و منزلت والای زعامت»، که از جهتی دیگر ارزشمند اند: «اینکه در حضورشان احساس آرامش می کنی » و حس می کنی که آنچه می گویند، هیچ ریشه ای در «منیت فردی یا محبت قبیله ای» ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و اینکه وقتی از پیش ایشان برمی خیزی، احساس می کنی «به هم ریختگی های وجودی ات» نظام یافته است. هرگز از آنها «دعوت به نفس» نمی بینی. [و به تعبیر ما طلبه ها، سخنانشان «اصلِ مُثبِت» ندارد، یعنی نمی خواهند با لوازم سخن، فضیلتی برای خود ثابت کنند.]

و یکی از آنها حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مد ظله العالی است. به جرأت می توان گفت که دین برای ایشان، فقط و فقط«دین خدا» است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حسن خمینی آیت الله صافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!

به گزارش "ورزش سه"، دکلان رایس، هافبک دفاعی آرسنال، اعتراف قابل توجهی در مورد توانایی‌های رودری، تاره منچسترسیتی، داشته است.

آرسنال و سیتی در کورس قهرمانی لیگ برتر رقابت نزدیکی با هم دارند و سیتي با حضور پپ گواردیولا به دنبال چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ جزیره است.

مسیر قهرمانی لیگ برتر همچنان در دستان قهرمان فصل پیش است و در صورت پیروزی در چهار بازی باقی‌مانده این فصل، سیتی دوباره جام را بالای سر می‌برد.

با این حال، آرسنال بار دیگر در این فصل عملکرد موفقی در تلاش برای کسب جام برداشته و بخش بزرگی از موفقیت‌های مداوم آن‌ها را می‌توان مدیون عملکرد دکلان رایس، در نظر گرفت.

از دکلان رایس در طی مصاحبه جدیدی با اتلتیک، پرسیده شد که چه احساسی نسبت به رقابت با رودری هم در زمین و هم در نبرد قهرمانی لیگ برتر دارد. رایس اینطور پاسخ داد: "باید بگویم که از آن لذت می‌برم. اینطور احساس می‌کنم که ما بازیکنان متفاوتی هستی. او در اسپانیا به دنیا آمده و همیشه یک شماره 6 واقعی بوده است.

از نحوه بازی او می‌توان فهمید که مدت زیادی زیر نظر پپ گواردیولا کار کرده است. او بسیار ساختارمندتر از من است. می‌توانم بگویم که خیلی بی‌تفاوت‌تر هستم. چیزهای مختلفی وجود دارد که شاید در آن ما مکمل یکدیگر هستیم، اما بدون شک، او در جهان بهترین است."

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • عیادت سید حسن خمینی از آیت الله گرامی
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • اسناد ساواک درباره‌ی همسر حاج آقا مصطفی خمینی چه می‌گویند؟
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • مطهری امام