Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دومین پیروزی تیم ملی امید ایران در چارچوب رقابت‌های مقدماتی امیدهای آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا تیم ملی امید کشورمان امروز (پنجشنبه) در دومین بازی به مصاف لبنان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی لموچی و میلاد کر گل‌های ایران را در این بازی به ثمر رساندند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC با انتشار گزارشی تحت عنوان «ایران با برد لبنان به دور نهایی نزدیک شد» به بررسی این بازی پرداخت.

سایت AFC نوشت، جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه با برتری ۲ بر صفر مقابل لبنان، یک قدم به جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا ازبکستان ۲۰۲۲ نزدیک شد.

این نتیجه تیم مهدی مهدوی‌کیا را پس از دو بازی به ۶ امتیاز رساند، این بدان معنی است که پیروزی در آخرین بازی گروه B مقابل تاجیکستان میزبان، (روز یکشنبه) صعود آن‌ها را به عنوان صدرنشین گروه به دور نهایی تضمین می‌کند.

در مقابل، لبنان پس از شکست در هر دو بازی اول خود، از کورس رقابت برای حضور در دور نهایی بازی‌های سال آینده خارج شده است.

ایران که دوشنبه مقابل نپال به پیروزی قاطع ۴ بر صفر دست یافته بود تنها ۵ دقیقه طول کشید تا از لبنان پیش بیفتد. مهدی لاموچی با پاس یاسین سلمانی کاپیتان تیمش از زاویه بسته آنتوان الدویهی دروازه بان لبنانی را مغلوب کرد.

در دقیقه ۳۶ محمد خدابنده لو با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد، اما لبنان نتوانست از برتری عددی خود استفاده کند.

با ضربه پنالتی که سامان فلاح در دقیقه ۹۰ از دست داد، شاگردان مهدوی کیا فرصت افزایش اختلاف را از دست دادند، اما گل دوم در دقیقه چهارم وقت پایانی به ثمر رسید و میلاد کر با ضربه سر گلزنی کرد.

تیم ملی امید ایران اکنون در دیداری بسیار مهم با تاجیکستان روبرو می‌شود، در حالی که لبنان در آخرین بازی خود مقابل نپال بازی خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان دنیای ورزش کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال امید ایران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مهدی مهدوی کیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!

آفتاب‌‌نیوز :

امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آن‌ها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعار‌ها علیه او در بازی امروز گفت: آن‌ها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آن‌ها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی