Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،ژاوی هرناندز ستاره سابق باشگاه بارسلونا و سرمربی کنونی تیم فوتبال السد قطر از صحبت درباره احتمال انتصاب خود به عنوان سرمربی بارسا خودداری کرد.

روز چهارشنبه، رونالد کومان هلندی سرمربی بارسلونا از سمت خود برکنار شد و وظایف او توسط سرجی بارخوان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از برکناری کومان، اخباری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه ژاوی و بارسلونا پیش از این با هم به توافق رسیده اند و انتظار می‌رود در آینده نزدیک ژاوی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود.

با این وجود، ژاوی در واکنش به این خبر در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:"من روی کارم با السد متمرکز هستم.نمی‌خواهم در مورد چیز دیگری صحبت کنم. "

ژاوی محصول تیم بارسلونا است و ۱۷ سال برای این باشگاه بازی کرده است. در این مدت ژاوی با بارسا هشت بار قهرمان اسپانیا، سه بار قهرمان جام حذفی و چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. او همچنین دو بار قهرمان سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان شده است.

آمار و ارقام بارسلونا در دوران مربیگری رونالد کومان:

۶۷ بازی: ۳۹ پیروزی، ۱۲ مساوی و ۱۶ باخت.

بارسا در این مدت ۱۳۸ گل زد و ۷۵ بار نیز دروازه اش توسط حریفان باز شده است.

بیشتر بخوانید

بارسلونا یک - رئال مادرید ۲/ کاتالان‌ها بدون مسی حرفی برای گفتن نداشتند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ژاوی هرناندز بارسلونا رونالد کومان بار قهرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد

هافبک فرانسوی العربی قطر دوست دارد فصل بعد با پیراهن بارسلونا به میدان برود.

به گزارش ایسنا، مارکو وراتی یکی از بازیکنانی بود که در سال‌های اخیر همواره بحث حضورش در بارسلونا مطرح شد. از وراتی به عنوان بهترین گزینه برای جایگزینی ژاوی بعد از جدایی از آبی اناری ها یاد شد با این حال پاری سن ژرمن در دوران اوج این بازیکن اجازه جدایی به او را نداد.

روزنامه الموندو نوشت که وراتی رویای حضور در بارسلونا را دارد و به همین خاطر برای فصل بعد خود را به آبی اناری ها پیشنهاد داده و منتظر تصمیم نهایی ژاوی است.

وراتی بعد از جدایی از پاری ژرمن تصمیم گرفت که راهی العربی قطر شود و فصل خوبی را در این تیم پشت سر نگذاشت. او بعد از حضوری کوتاه مدت در لیگ ستارگان قطر قصد دارد که به فوتبال اروپا برگردد و این بار پیراهن بارسلونا را برتن کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد