Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@22:40:02 GMT

فیس بوک نام خود را به «متا» تغییر داد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۳۲۵۶

صراط:

 سایت خبری The Verge اعلام کرد که زاکربرگ در اظهارات خود برای معرفی نام جدید این شرکت، گفت: ما شرکتی هستیم که فناوری‌های ارتباطی را تولید می‌کنیم. همراه یکدیگر ما سرانجام می‌توانیم مردم را در مرکز فناوری خود قرار دهیم؛ و همچنین همراه با یکدیگر ما می‌توانیم اقتصاد خلاق بسیار بزرگ‌تری را پایه بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا به این طریق چیزی که هستیم و چیزی که امید داریم بسازیم را بازتاب دهیم.

به گزارش فارس، زاکربرگ همچنین اعلام کرد که نام کنونی شرکت نمی‌تواند به صراحت تمام زمینه‌های فعالیت آن را پوشش دهد و هنوز هم به یک محصول خاص اشاره می‌کند و او مشخصاً باور دارد که تحت این نام جدید، این رویه هم تغییر خواهد کرد.

وی گفت:، ولی من امیدوارم که در مرور زمان به عنوان یک شرکت متاورس شناخته شویم.

زاکربرگ در حال حاضر آی‌دی @meta را روی توییتر در اختیار دارد. همچنین او مالکیت دامنه meta.com را نیز در اختیار دارد که اکنون کاربران با ورود به آن، به یک صفحه جدید خوش آمدگویی از شرکت فیس بوک همراه با تغییرات جدید مواجه می‌شوند.

زاکربرگ مدتی پیش در مصاحبه با The Verge، منبع همین خبر، اعلام کرد که فیس بوک طی سال‌های آتی از یک شبکه اجتماعی صرف، به شرکتی تبدیل خواهد شد که بیش از هر چیز به دلیل واقعیت جایگزین یا همان متاورس شناخته خواهد شد.

این میلیاردر مدتی پیش در بلاگ شخصی خود تایید کرد که این تغییر نام، منجر به تغییر ساختار اصلی شرکت نخواهد شد، اما گزارش مالی مسلماً تغییر خواهد کرد.

در حال حاضر گمانه‌زنی‌ها با یادآوری ری‌برند گوگل در سال ۲۰۱۵ که به یکی از شرکت‌های اصلی زیرمجموعه هولدینگ آلفابت تبدیل شد، این‌طور پیش‌بینی می‌کنند که فیس بوک هم روند نسبتاً مشابهی را دنبال خواهد کرد. در رابطه با فیس بوک، اپلیکیشن «آبی» این شرکت در کنار اینستاگرام، واتساپ و آکیولوس زیرمجموعه این نام جدید به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فیس بوک متا مارک زاکربرگ صراط فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال

پس از برگزاری نشست‌های کارشناسی و ارائه طرح‌های مختلف از سوی کارشناسان و طراحان، لوگوی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران پس از ۳۵ سال تغییر کرد.

با تایید "سیدروح‌الله حسینی"، رئیس فدراسیون بوکس ایران، از این پس طرح جدید به عنوان لوگوی رسمی فدراسیون بوکس شناخته می‌شود و در مکاتبات، کارها و برنامه‌های رسمی فدراسیون از آن استفاده خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • تلقین، خاطرات را تغییر می‌دهد!/ اثر تصویرسازی ذهنی بر حافظه
  • ویدیو/ یمن چگونه معادلات منطقه را تغییر داد؟
  • یک بام و دو هوا: تغییر عجیب لباس بین نیمه!
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • تغییر چهره بازیگر نقش اصلان «خانه به دوش» بعد از ۲۰ سال
  • (تصاویر) تغییر چهره بازیگر «خانه‌به‌دوش» بعد از ۲۰ سال
  • (تصویر) تغییر چهره بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی
  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • ببینید | تغییر شیفت خیابانی