Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@18:01:39 GMT

عرضه مرغ در روزهای جمعه ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۳۲۸۶

عرضه مرغ در روزهای جمعه ادامه دارد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا سالمی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به اینکه مرغ با نرخ مصوب قبلی کماکان در حال عرضه است، اظهار کرد: با توجه به آنکه نرخ مصوب به طور رسمی اعلام نشده است، هر کیلو مرغ گرم و منجمد با نرخ ۲۵ هزار تومان در غرفه های میادین عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از عرضه روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن مرغ گرم و منجمد در میادین خبر داد و گفت: در حالت عادی ۵۰ تا ۶۰ تن مرغ گرم توزیع می شود که در شرایط کنونی به ۱۷۰ تا ۱۸۰ تن رسیده است و میادین بیش از این کشش ندارند.

سالمی با اشاره به اینکه در تمامی میادین مرغ گرم و منجمد در حال عرضه است، بیان کرد: محدودیتی برای توزیع مرغ منجمد وجود ندارد و به اصناف و سایر پرمصرف ها به هر میزانی که تقاضا باشد، عرضه می کنیم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران با بیان اینکه عرضه متناسب با تقاضا در حال انجام است، گفت: توزیع مرغ در روزهای تعطیل در میادین اصلی همچنان ادامه دارد و تنها به دلیل نیمه وقت بودن میادین در روزهای جمعه، ۵۰ تا ۶۰ تن مرغ گرم توزیع می شود.

وی با اشاره به علل صف های طولانی دریافت مرغ در میادین بیان کرد: تعداد عرضه کنندگان غرفه مرغ در برخی میادین کم است. به عنوان مثال در میدان صادقیه تنها ۲ غرفه وجود دارد که در نهایت نبود زیرساخت مناسب و تعداد کم غرفه های عرضه علت اصلی تشکیل صف های طولانی است.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران ادامه داد: با توجه به تاریخ ماندگاری ۴۸ تا ۷۲ ساعته مرغ گرم و محدودیت ظرفیت یخچالی غرفه های میادین، توزیع ۱۷۰ تا ۱۸۰ تن مرغ گرم در ایام عادی و ۵۰ تا ۶۰ تن در ایام تعطیل جوابگوی نیازشان است.

وی از عرضه روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ تن مرغ منجمد در بازار خبر داد و گفت: روزانه ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ تن مرغ گرم در میادین و فروشگاه های زنجیره ای در استان تهران توزیع می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۲۰ تا ۲۵ درصد آحاد جامعه از میادین خرید می کنند، بیان کرد: با احتساب فروشگاه های زنجیره ای ۳۰ تا ۴۰ درصد خرید مردم از این ۲ محل انجام می شود که عرضه کالا با نرخ مصوب در این ۲ بخش بر بازار هم اثر گذار خواهد بود.

سالمی در پایان تصریح کرد: تالارهای پذیرایی، رستوران، بیمارستان و پادگان ها به هر میزانی که مرغ منجمد بخواهند، پشتیبانی امور دام  در اختیارشان قرار می دهد و مشکلی در این زمینه ندارد.

پربیننده ترین کشت زعفران در گلستان + عکس روش جدید انحصار واردات کالاهای اساسی/ چگونه واردات برای عده ای خاص آسان می شود؟ آغاز برداشت نیشکر در خوزستان + عکس قیمت جدید خرما اعلام شد گرانی رب ارتباطی به قیمت گوجه فرنگی ندارد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عرضه مرغ پشتیبانی امور دام استان تهران تن مرغ گرم مرغ گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود

وزیر بهداشت با بیان اینکه در طرح فروش اینترنتی دارو، سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده‌دار خواهند شد، گفت: این کار به صورت آزمایشی آغاز می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً رئیس مرکز ملی بهبود و محیط کسب‌وکار اعلام کرده بود که فروش و توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به‌طور رسمی از یک ماه آینده آغاز می‌شود. 

در پی اعلام این خبر، انجمن داروسازان ایران طی نامه‌ای به رئیس جمهور با هشدار نسبت به غیرکارشناسی بودن این آیین‌نامه، درباره نحوه توزیع اینترنتی دارو، گلایه و درخواست کردند که با تشکیل کمیته‌ای تخصصی، در این آیین‌نامه بازنگری شود.

در همین راستا، بهرام عین‌اللهی درباره فروش دارو در سکوهای اینترنتی اظهار کرد: در اجرای عرضه اینترنتی دارو، سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده‌دار می‌شوند و از جزئیات دارو مطلع نمی‌شوند بلکه به آن‌ها فقط یک کد رهگیری داده می‌شود که با این کد، از داروخانه‌ها، دارو به صورت بسته بندی به سکوها داده می‌شود و در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

وی افزود: بیماران مختار هستند که دارو را به صورت حضوری یا به صورت اینترنتی دریافت کنند‌.

وزیر بهداشت ادامه داد: تمهیدات لازم برای توزیع اینترنتی دارو در نظر گرفته شده و جای نگرانی وجود ندارد. 

گلایه داروسازان از آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو

عین‌اللهی بیان کرد: عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی آغاز می‌شود و اگر توزیع دارو در بستر پلتفرم‌ها در اینترنت موفق بود، این موضوع به کل کشور تسری می‌یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود