Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساسان خداپرست در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم والیبال شهرداری ورامین در هفته دوم لیگ برتر مقابل شهداب یزد، اظهار داشت: هرچند بازی نزدیکی بود، اما خوب نبودیم. عملکرد ضعیفی در توپ‌های برگشتی داشتیم و همین عدم استفاده از توپ‌های برگشتی دلیل باختمان بود. در بقیه آیتم‌ها مانند سروریس، دفاع روی تور و دریافت اول خوب بودیم، ولی همین ناکامی در تبدیل توپ‌های برگشتی به امتیاز بلای جانمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بنشینم و ببینم مشکل تیم در توپ‌های برگشتی چیست؟

وی افزود: تقریبا نیمی از تمریناتمان را صرف توپ‌های برگشتی کردیم، اما در بازی با شهداب نتوانستیم در این زمینه توفیقی داشته باشیم. در این بازی در ست نخست از ۸ توپ برگشتی حتی یک توپ هم به نفع ورامین تبدیل به امتیاز نشد که این یک معضل است. اگر در آن ست ۲ یا ۳ امتیاز از توپ برگشتی می‌گرفتیم قطعا نتیجه به سود ما تغییر می‌کرد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با اشاره به دیر شروع شدن تمرینات این تیم، خاطرنشان کرد: با اینکه از روی تقویم حدود ۴۵ روز است که تمریناتمان شروع شده، اما اگر روز‌های تعطیل را کم کنیم تقریبا ۲۵ روز تمرین داشتیم و این مدت تمرین برای حضور در لیگ کافی نبود. قبلا هم گفته بودم تیم شهرداری ورامین از هفته پنجم یا ششم به بعد به هماهنگی مدنظرمان خواهد رسید و از هواداران می‌خواهم کمی صبر کنند تا تیم به هماهنگی کامل برسد. بازی بعدی ما با سایپاست که هم از کادر فنی خوبی بهره می‌برد و هم بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای دارد. سایپا در بازی با گنبد نشان داد باوجود آنکه عقب بود توانست نتیجه را به سود خود تمام کند، پس نباید مقابل این تیم لحظه‌ای غافل باشیم.

خداپرست در پاسخ به این سوال که آیا نیاز به جذب بازیکنان جدید دارند، تصریح کرد: دنبال یک سرعتی‌زن بسیار خوب هستیم. البته این به این معنا نیست که دو سرعتی‌زن دیگر تیم عملکرد ضعیفی داشتند. در واقع اگر شرایط کرونا و همچنین مصدومیت‌هایی که در طول این لیگ فشرده پیش خواهد آمد را در نظر بگیریم، نیاز است که به جز جهاندیده و فراهانی یک سرعتی‌زن دیگر جذب کنیم تا اگر مصدومیتی رخ داد دستمان خالی نباشد. البته به باشگاه اعلام کرده بودیم که در نیم فصل نیاز به جذب ۲ بازیکن خوب و باکیفیت داریم که اگر امکانش باشد بازیکن سرعتی را زودتر جذب خواهیم کرد.

وی با اشاره به فشار زیاد روی بازیکنان و تیم‌ها به دلیل برگزاری ۲ بازی در یک هفته اظهار کرد: در هفته ۲ بازی داریم و باتوجه به اینکه باید مدام در حال سفر به شهر‌های مختلف برای بازی باشیم، تنها روز جمعه را فرصت داریم تا به صورت کامل تمرین کنیم. این شرایط تقریبا برای همه تیم‌ها وجود دارد و تازه اول فصل است و با این شرایط قطعا شاهد آسیب‌دیدگی‌های زیادی در بین بازیکنان خواهیم بود.

سرمربی تیم شهردای ورامین در واکنش به ادعای باشگاه هورسان رامسر مبنی بر حضور تماشاگران در زمان بازی با این تیم در سالن محل برگزاری، خاطرنشان کرد: این اظهارات اصلا صحت ندارد. در روز برگزاری بازی جمعا ۲۰ – ۲۵ نفر در سالن حضور داشتند که عومال برگزاری یک دیدار هستند و تقریبا در همه شهر‌ها شاهد حضور این تعداد اعضای برگزاری در سالن هستیم. من حضور تماشاگران در سالن را کاملا تکذیب می‌کنم. سوال من اینست که اگر تماشاگر در سالن بود چرا تیم حریف از اول بازی اعتراضی نمی‌کرد و زمانی که در ست پنجم عقب افتادند، تازه یادشان افتاد که تماشاگر در سالن حضور دارد.

خداپرست در پایان گفت: اگر تماشاگری در سالن بود آیا ناظر مسابقه اصلا اجازه می‌داد بازی برگزار شود و ادامه داشته باشد؟ حتی در جریان بازی یکی از بازیکنان تیم هورسان به یکی از عوامل برگزاری مسابقات فحش داده بود و همین باعث شد کمی فضا متشنج شود. امیدوارم زودتر شرایط برای حضور تماشاگران در سالن‌ها فراهم شود، زیرا والیبال بدون حضور آن‌ها حس و حالی ندارد. از یکی از مسئولان فدراسیون شنیدم اگر تزریق ۲ دوز واکسن به ۷۰ درصد جامعه برسد امکان حضور ۴۰ درصدی تماشاگران در سالن‌ها وجود دارد. بیشتر بخوانید: شهنازی: سایپا با شکست گنبد به خودباوری رسید/ بازیکنان تعویضی به خوبی شرایط را به سودمان تغییر دادند

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: توپ های برگشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو