Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در طول تاریخ معصومیت و مظلومیت ائمه اطهار (ع) مورد توجه عشاق ایشان بوده و شیعیان در مصائب پیشوایان خود همواره داغدار بوده اند، اما همه امامان معصوم یکپارچه دل هایشان داغدار امام حسین (ع) و یاران و اعضای خانواده‌شان بود، زیرا شدیدترین ظلم‌ها و دلخراش‌ترین جنایت‌ها و مصائب بر سر اهل بیت پیامبر (ع) در صحرای کربلا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه اتفاقاتی که در کربلا در مدت سه روز رخ داد آنقدر جانسوز است که تحمل یکی از آن‌ها برای هرکس دیگری جانکاه است، اما امام حسین (ع) و یارانشان دربرابر این سختی‌ها صبوری کرده و به پای دین خدا ماندند؛ همین است که پس از گذران اینهمه سال از واقعه جانسوز شهادتشان هنوز هم عاشقان این خاندان مانند روز اول در مصیبت هایشان داغدار هستند.

بیشتر بخوانید

یادم نمی رود که همه عزتم تویی/ من پای سفره تو شدم محترم حسین (ع)

حرم امام حسین (ع) و زیارتگاه شهدای واقعه کربلا چنان آرامشی در دل‌های شیعیان و غیر شیعیان ایجاد می‌کند که کاربران فضای مجازی هر شب جمعه با داغ کردن هشتگ #شب_زیارتی برای تجربه دوباره این آرامش و خواندن دوباره دعای کمیل در شب جمعه همنوا با زائران حرم این امام بزرگوار در کربلای معلا دعا و آرزو می‌کنند.

در ادامه تعدادی از توئیت‌های کاربران در شب زیارتی امام حسین (ع) را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام حسین زیارت امام حسین شب زیارتی امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ «پهلوان ایرانی» از برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و هفته فرهنگی اصفهان، روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.
علیرضا خاکسار افزود: این همایش در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای به عنوان آئین کهن ملی و مذهبی ایران برگزار می‌شود.
وی، هدف از توسعه ورزش پهلوانی را آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی دانست و افزود: در همین راستا در ایام سال، همایش‌های شهری در بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر برگزار می‌شود تا بستر معرفی این ورزش کهن به عموم مردم فراهم شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری عمومی رویداد‌های ورزش پهلوانی را نهادینه کردن این رشته در فرهنگ عامه برشمرد وگفت: مهمترین رویداد‌هایی که برای توسعه ورزش پهلوانی در نظر داریم در هفته فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود که امسال با هفته فرهنگی اصفهان مصادف شده است.
وی با بیان اینکه رویداد «پیران گود» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای روز ۵ اردیبهشت‌ماه در زورخانه دخانیات برگزار شد، گفت: رویداد دیگر این هفته، تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی استان اصفهان در سال ۱۴٠۲ است که با حضور مسئولان این رشته روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار شهروند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه