Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:49:59 GMT

بنت: کابینه ائتلافی با «لاپید» دوام نخواهد آورد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۳۵۴۳

بنت: کابینه ائتلافی با «لاپید» دوام نخواهد آورد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی غیرعلنی از عدم تداوم کابینه ائتلافی وی با یائیر لاپید که هم اکنون سمت وزیر خارجه را برعهده دارد، خبر داد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنت این اظهارات را ماه گذشته در نشستی غیرعلنی گفته است.

بر اساس این گزارش، نفتالی بنت گفت: احتمال زیادی وجود دارد که چرخش قدرت اتفاق نیفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی می کنم که اتفاق نخواهد افتاد.

وی همچنین افزود که به دلایل زیادی که از آنها نام نبرد احتمال دارد کابینه بین تصویب بودجه و زمان چرخش قدرت ازهم گسسته شود.

گفتنی است که نفتالی بنت و یائیر لاپید درباره تشکیل کابینه چرخشی توافق نموده اند که بر اساس آن بنت تا ۲ سال نخست وزیر خواهد بود و پس از آن لاپید سمت نخست وزیری را برعهده می گیرد.

کد خبر 5338394

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نفتالی بنت یائیر لاپید ایالات متحده امریکا عراق روسیه رژیم صهیونیستی لبنان ترکیه عربستان سعودی سودان فلسطین افغانستان ایران سوریه جو بایدن طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد تل‌آویو آماده رسیدن به آتش‌بس برای آزادی اسرای خود است اما نمی‌تواند با شرط حماس درباره پایان جنگ موافقت کند.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ما همیشه آماده تحقق آتش‌بس برای آزادی اسرایمان بوده و هستیم. ما به هیئت مذاکره کننده اختیارات بسیار زیادی برای پیشرفت در معامله تبادل اسرا دادیم.

طبق گزارش الجزیره، نتانیاهو گفت: ما شروطی را که به معنای تسلیم شدن ما باشد، نمی‌پذیریم و به جنگ تا زمان تحقق اهدافمان ادامه می‌دهیم. تسلیم شدن در برابر خواسته‌های حماس یک شکست فاجعه بار برای اسرائیل است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • تصمیم کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای ادامه حملات به رفح
  • تصمیم کابینه جنگ اسرائیل برای ادامه حملات به رفح
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم
  • نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند