Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@19:24:05 GMT

عکس| واقعیت هولناک عکس عجیب علی کریمی

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۳۷۳۷

عکس| واقعیت هولناک عکس عجیب علی کریمی

خبرورزشی – هفته گذشته انتشار تصویری از علی کریمی در صفحه اینستاگرام قاسم تقی‌زاده خامسی معاون سابق وزیر نیرو و شهردار اسبق مشهد توجه کاربران را به خود جلب کرد. کریمی در این تصویر با حالت چهار زانو در یک دشت فراخ نشسته و به دوربین خیره شده است. حالتی که انگار قصد تمرکز روی چیزی را دارد. با این حال با توضیحی که تقی زاده خامسی منتشر کرده، متوجه شدیم که علی کریمی احتمالا قصد داشته چیز دیگری را به مخاطبان خود نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکانی که علی کریمی روی آن نشسته و عکس انداخته، بخش‌های خشک شده از بستر دریاچه سد لتیان است که یکی از مهمترین و کلیدی‌ترین سدها برای آبرسانی به پایتخت کشور به شمار می‌آید و افقی که از پشت سر او پیداست، نشان دهنده عمق بی آبی در سراسر ایران. موضوع نگرانی کننده‌ای که چالش اصلی دولتمردان است و خواهد بود.

تقی زاده در توضیحی پای این عکس اینطور نوشته که اگرچه علی کریمی کار خود را برای تلنگر زدن انجام داده اما کسی منظور او را نگرفته است.

ده هزار کامنت‌گذار او بحثهای دیگری به جز این موضوع حیاتی را در نظر گرفته‌اند. در بخش دیگری از پست تقی زاده آمده است: حتی این عکس را برای دوست فرهیخته ای ارسال کردم او در پاسخ گفت قرمزته!

خامسی از کاربران صفحه خود خواسته برای مطلع کردن دیگران و تشویق هنرمندان به چنین ابتکاراتی، این عکس را به هرکسی که می‌توانند ارسال کنند. عکسی که واقعیتی هولناک در پس آن نهفته است؛ واقعیتی به تلخی نبود مایه حیات که زندگی همه ما به آن وابسته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی کریمی پرسپولیس خبر ویژه علی کریمی علی کریمی تقی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از شایعه تا واقعیت عضویت پدر مهران غفوریان در ساواک

طی روز‌های گذشته، برخی کاربران فضای مجازی با انتشار بخشی از صحبت‌های فردی به نام خسرو غفوریان مدیر پشتیبانی بخش آموزش ساواک مدعی شدند که وی پدر مهدی و مهران غفوریان از هنرمندان کشورمان است.

در این خصوص، ادعا شده فرد مذکور ۲۰ سال در ساواک مشغول به فعالیت بوده و پست مدیریتی داشته است.

هرچند که شباهت نام و چهره پدر مهران و مهدی غفوریان این شایعه را تقویت می‌کند، اما مراجعه به تصویری که پیشتر مهران غفوریان از سنگ مزار پدرش منتشر کرده بود، تاریخ تولد وی ۱۳۲۴ نوشته شده است، یعنی در سال ۱۳۵۷ (سال پیروزی انقلاب اسلامی) وی تنها ۳۴ سال داشته و احتمال زیاد نمی‌توانسته ۲۰ سال سابقه مدیریت داشته باشد.

این شایعات ادامه داشت تا اینکه مهدی غفوریان با انتشار تصویری دیگری از پدرش نوشت که وی ناخدا یکم کمیسر دریایی است و فرد ساواکی که گفته می‌شد پدرش هست را حتی نمی‌شناسد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • فیلم/ آجرلو: اقای فرزین دلار تلگرامی واقعیت دارد
  • تصاویر ریزش هولناک جاده قاضی‌ خان - بدره | ویدئو
  • لحظه هولناک ریزش کوه در ایلام + ویدئو
  • لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده (فیلم)
  • لحظه هولناک ریزش یک پل بزرگراهی بر اثر سیل (فیلم)
  • (ویدئو) لحظه هولناک ریزش یک پل بزرگراهی بر اثر سیل
  • لحظه هولناک بلعیده شدن خودروهای سواری در سیل تسوج + ویدئو
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • از شایعه تا واقعیت عضویت پدر مهران غفوریان در ساواک
  • ۲۰ فیلم ترسناک که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند