Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک محمدی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازگشت خود به تیم پاراوزنه‌برداری اظهارداشت: فدراسیون با ارزیابی عمملکرد کادرفنی این تیم در شانزدهمین دوره پارالمپییک از حسین توکلی دارنده مدال طلای المپیک سیدنی و سرمربی پیشین پاراوزنه‌برداری برای هدایت تیم دعوت به عمل آورد. من و احمد ملاحسینی نیز به عنوان دستیار وی انتخاب شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شاید یکی از دلایل این تغییرات در کادرفنی محقق نشدن نتایج پیش بینی شده در شانزدهمین دوره پارالمپیک بود. ما با خواسته فدراسیون در کادرفنی تیم حضور پیدا کردیم. مسابقات جهانی پاراوزنه‌برداری گرجستان نخستین آزمون کادر فنی جدید است و ما تمام تمرکز خود را بر روی موفقیت در این رقابت‌ها گذاشتیم. این رقابت‌ها آذرماه در گرجستان برگزار خواهد شد.  

مربی تیم پاراوزنه‌برداری با اشاره به حضور نفرات جدید در تیم نیز عنوان کرد: چند نفر از رده سنی جوانان به تیم اضافه شده است و نفراتی نیز برای جایگزینی در برخی از دسته‌ها داریم. یکی از این دسته‌ها فوق سنگین است. در این دسته فوت سیامند رحمان موجب شد تا مدال طلای پارالمپیک بعد از سال‌ها از ایران گرفته شود و منصور پورمیرزایی از قهرمانان خوب این رشته نیز اعلام خداحافظی کرده است.

وی گفت:‌ باید تلاش کنیم تا یک قهرمان ملی دیگر به جهان معرفی کنیم تا بتواند سکوی نخست دسته فوق‌سنگین را برای ایران پس بگیرد. برای موفقیت تیم در مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، فدراسیون جانبازان و کمیته ملی پارالمپیک هماهنگی‌های لازم را دارند.

محمدی با بیان اینکه نگاه کادر فنی به موفقیت در مسابقات جهانی است گفت: به احتمال زیاد ششم آذرماه تیم به گرجستان اعزام خواهد شد و ما در آنجا به دنبال بهترین نتیجه هستیم. زمان کمی در اختیار داشتیم اما از این زمان برای آمادگی تمام ملی پوشان استفاده خواهیم کرد. بعد از این مسابقات برنامه بلندمدت فدراسیون و کادر فنی برای موفقیت در بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

به گزارش ایرنا،  دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری اعزامی به مسابقات جهانی گرجستان از بیست و ششم مهر آغاز و تا هفتم آبان ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون ادامه دارد.  

روح‌اله رستمی، سیدحامد صلحی‌پور، نادر مرادی، امیر جعفری، مهدی صیادی، سید یوسف یوسفی، سامان رضی، محسن بختیار، علیرضا ایزدی، علی سیفی، علی‌اکبر غریب‌شاهی، احمد امین‌زاده، احسان صوری، سعید اسکندرزاده ۱۴ ملی پوشی هستند که زیر نظر حسین توکلی سرمربی و احمد ملاحسینی و بابک محمدی مربیان تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسین توکلی فدراسیون جانبازان کمیته ملی پارالمپیک تیم ملی وزنه برداری بابک محمدی اختصاصی ایرنا بابک محمدی تیم ملی وزنه برداری حسین توکلی سیامند رحمان فدراسیون جانبازان کمیته ملی پارالمپیک محسن بختیار پاراوزنه برداری مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران در سید نخست جام جهانی فوتسال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ازبکستان به عنوان میزبان دهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال معرفی شده است. این دوره از بازی‌ها از ۱۴ سپتامبر تا شش اکتبر ۲۰۲۴ (۲۴ شهریور تا ۱۵ مهر) برگزار می‌شود و ۲۴ تیم در آن حضور خواهند داشت. با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

با مشخص شدن نماینده‌های فوتسال آسیا، سیدبندی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال نیز مشخص شد و تیم ملی فوتسال ایران در سید نخست قرار خواهد گرفت.

سید یک: ازبکستان- برزیل- اسپانیا - آرژانتین - پرتغال و ایران

سید دو: قزاقستان - پاراگوئه - اوکراین - مراکش - تایلند و پاناما

سید سه: کاستاریکا - گواتمالا - ونزوئلا - نیوزیلند - کوبا و لیبی

سید چهار: افغانستان - آنگولا - کرواسی - فرانسه - هلند و تاجیکستان

قرعه کشی جام جهانی فوتسال ماه آینده در سمرقند برگزار می‌شود و دو تیم از یک قاره نمی‌توانند در یک گروه قرار بگیرند. بر این اساس تایلند از سید دو و تاجیکستان و افغانستان از سید چهار با تیم ملی ایران روبرو نخواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران در سید نخست جام جهانی فوتسال
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد