Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@02:35:51 GMT

زلزله اخیر چلگرد به ۴۲ مدرسه آسیب زد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۳۸۵۸

زلزله اخیر چلگرد به ۴۲ مدرسه آسیب زد

کامران رهی روز جمعه تاکید کرد: به این مدارس بین ۵۰ تا ۸۰ درصد خسارت وارد شده است که با توجه به قدمت بالای آن‌ها ارزش تعمیر ندارد.

وی افزود: به‌همین منظور هزینه مورد نیاز برای تخریب و بازسازی ۴۲ مدرسه آسیب‌دیده در زمین‌لرزه اخیر کوهرنگ ۳۷۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رهی تصریح کرد: تخریب و بازسازی تمامی این مدارس در نشست اخیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری در محل فرمانداری کوهرنگ با حضور معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران ایران مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: برنامه تخریب و بازسازی این مدارس یک‌ساله است و در روند تخریب، آواربرداری و حمل مصالح برای ساخت ۴۲ مدرسه در مناطق زلزله‌زده کوهرنگ از توان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران استان و پیمانکاران بخش خصوصی زیرمجموعه اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بهره‌گیری می‌شود.

زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری ساعت ۶ و ۹ دقیقه صبح دوشنبه ۱۲ مهرماه امسال مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان حوالی چلگرد را لرزاند.

۴۷۲۳۱

کد خبر 1567944

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مدرسه زلزله استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • رئیس بایرن: قرار نیست از رئالی‌ها الگو بگیریم
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده