Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:00:53 GMT

۳ وقف جدید در شهربابک ثبت شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۳۸۷۸

۳ وقف جدید در شهربابک ثبت شد

حجت الاسلام یوسف ملایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از موارد وقف منزلی است که قیمت آن یک میلیارد تومان برآورد شده و مالک آن را برای مساعدت به دانش آموزان مستعد بی بضاعت شهربابکی وقف کرده است.

وی تصریح کرد: زمین کشاورزی نیز به مبلغ یک میلیارد تومان در منطقه روزبه آباد شهربابک وقف شده است که درآمد حاصل از آن برای مراسم عزاداری حضرت سید الشهدا اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملایی ادامه داد: ساختمانی مسکونی نیز با ۳ واحد و ۲۴۰ متر زیربنا برای استفاده حوزه علمیه طلاب وقف شده که قیمت دقیق آن درحال برآورد است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهربابک با اشاره به نیازها در جامعه در بخش های مختلف از جمله ازدواج و نیز تحصیل دانش آموزان کم بضاعت تأکید کرد: افرادی که قصد وقف ملکی را دارند با مشاوره با امام جمعه و نیز اداره اوقاف و امور خیریه در زمینه های یاد شده اقدام کنند.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه کرمان شهربابک وقف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه کرمان شهربابک سازمان اوقاف و امور خیریه کرمان شهربابک وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد

سازمان‌های مذهبی و خیریه رسمی مصر دیروز دوشنبه هفتمین کاروان امدادی خود را با کمک به فلسطینیان در غزه به عنوان بخشی از یک کمپین بین المللی تحت هدایت و حمایت احمد الطیب، شیخ اعظم دانشگاه الازهر، اعزام کردند.

شیخ احمد الطیب گفت: این کاروان شامل ۱۱۵ کامیون حامل حدود ۲۰۰۰ تن مواد غذایی، به علاوه لوازم پزشکی و اولیه، نیاز‌های کودکان، سالمندان و افراد دارای معلولیت و مقدار زیادی لباس و تشک است. 

شیخ الطیب خاطرنشان کرد که این کاروان هفتمین کاروان در کمپین "کمک به غزه" است که او در اکتبر گذشته راه اندازی کرد. وی توضیح داد: بسیاری از کشور‌ها در پاسخ به فراخوان من برای حمایت و کمک رسانی به مردم غزه، به سرعت در آن شرکت کردند.

بیش از ۸۵ کشور از سراسر جهان در آماده سازی کاروان خانه زکات و امور خیریه شرکت کردند.

از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه، مصر از نخستین کشور‌هایی بوده که کمک‌های بشردوستانه خود را به غزه ارسال کرده است. این کشور همچنین تلاش‌هایی برای برقراری آتش بس انجام داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است