Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران درباره وضعیت کرونا در استان گفت: تا صبح امروز در تهران تعداد بیماران بستری ۳۲۴۲ بیمار بوده که از این تعداد ۱۲۹۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او افزود: همچنین تعداد مراجعین سرپایی ما در طول ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۱۰ هزار و ۹۰۰ بیمار بوده که حدود ۷۲۰۰ بیمار به بخش سرپایی درمان مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعتا این‌ها نشان می‌دهد که در تهران هنوز شاخص‌های ما تغییر مشخصی نسبت به هفته قبل نداشته است و از نظر آماری نسبت به هفته گذشته با افزایش چشمگیر آمار مواجه نبوده‌ایم.

وی افزود: نکته مهم این است که سیر کاهش آمار در تهران در طول این هفته، نسبت به هفته قبل از شیب ملایم‌تری برخوردار بوده است. در زمینه مرگ و میر هم تفاوت آماری چشمگیری نسبت به هفته قبل نداشتیم.

زالی ادامه داد: اولین شاخصی که همیشه در تهران افزایش می‌یابد، مراجعین سرپایی ماست که اکنون بین ۱۰ تا ۱۱ هزار نفر را در روز تشکیل می‌دهد. در تهران تجربه ما نشان می‌دهد که اگر مراجعین سرپایی ما از ۱۵ هزار نفر در روز بالاتر برود، می‌تواند به عنوان یکی از زودرس‌ترین و جدی‌ترین علائم اولیه برای شدت‌ گرفتن بیماری کرونا در تهران باشد.

وی گفت: فعلا در حال رصد شرایط موجود هستیم، اما کماکان با توجه به شرایط و پیچیدگی‌های تهران همه آمارها در تهران شکننده تلقی می‌شود. بنابراین مردم باید به این شکنندگی توجه ویژه داشته و بدانند که شرایط تهران به سرعت می‌تواند تغییر کند. البته در شرایط فعلی می‌توان گفت فعلا یک ثبات نسبی بر آمار کرونا در تهران حاکم است.

کد خبر 634550 برچسب‌ها كرونا در ايران علیرضا زالی آمار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران علیرضا زالی آمار نسبت به هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان نسبت به دوره آماری شش درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد همچنان با کمبود بارندگی به نسبت دراز مدت مواجه هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در هفته دوم اردیبهشت نرمال و هفته‌های سوم و چهارم بیش از حد نرمال پیش‌بینی شده است.

هاشمی انجام محلول‌پاشی زمین‌های زراعی را در صورت شرایط جوی مساعد مناسب ارزیابی کرد و گفت: مسافران، دامداران و خودروها از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر 748663

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟