Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید فرجی، مدیر کل بیمه سلامت همدان گفت: ۲۶ هزار و ۷۰۰ پرونده برای بیش از ۲۲ هزار بیمار مبتلا به کرونا در استان همدان تشکیل و به طور میانگین برای هزینه درمان هر بیمار چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت شده است.

او تاکید کرد: برای پاسخگویی به نیازهای مردم در زمینه ویروس کرونا، سامانه تلفنی ۱۶۶۶ راه اندازی شده که این سامانه کارکردهای از جمله پاسخگویی به شکایت و مشکلات مربوط به خدمات بیمه سلامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرجی از به روز شدن پرداختی های بیمه سلامت به مراکز طرف قرارداد خبر داد و گفت: سال‌های گذشته پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد سه تا ۷ ماه به تعویق می افتاد اما هم اینک پرداختی ها به روز شده است.

او افزود: به منظور بهره مندی روستاییان از خدمات بیمه سلامت ۱۳۸ مرکز در مناطق روستایی استان همدان راه اندازی و فعال شده است.

فرجی بیان کرد:در این مراکز ۱۹۶ پزشک، ۵۹ دندان پزشک و ۱۶۰ ماما به بیماران، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کنند.

او به اجرای طرح سیستم ارجاع بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: این طرح برای ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت همگانی در استان همدان اجرا شده و نظام پرداخت در این طرح سرانه ای تعداد افراد است که به ازای هر فرد بیمه شده ماهانه ۷۵۰۰ تومان به پزشکان پرداخت می شود و هر پزشک ملزم به معاینه حداقل ۱۵ درصد جمعیت زیر پوشش است.

فرجی یاد آورشد: حدود یک میلیون نفر از جمعیت استان زیر پوشش خدمات بیمه سلامت هستند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت کرونا بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند

اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، از امروز در بیمارستان‌های خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

او افزود: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.

اربابی اظهار کرد: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر ۷ سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دو مشکل آزمایشگاه‌های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • دو مشکل آزمایشگاه های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد