Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:59:26 GMT

۷ خدمه موتور لنج باری از خطر مرگ نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۴۲۹۶

۷ خدمه موتور لنج باری از خطر مرگ نجات یافتند

ایسنا/بوشهر رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، گفت: با اقدام به موقع، عملیات امداد و نجات ۷ خدمه موتور لنج باری با موفقیت انجام شد.

حجت خسروی رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد:در ساعت ۴:۳۰ دقیقه در پی اعلام اضطرار از سوی موتور لنج باری  که از مبدا شارجه به‌سمت آبادان در حرکت بود با مرکز فرعی جست‌وجو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر نقص فنی و آبگرفتگی شدید و احتمال غرق شدن، بلا فاصله هماهنگی لازم صورت گرفته و شناور ناجی ۱۸ به موقعیت اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با رسیدن شناور ناجی۱۸ به موقعیت مشخص شد لنج حادثه دیده به‌صورت نیمه غرق است و خدمه لنج نیز از سوی یکی از موتور لنج هایی که در منطقه بوده نجات پیدا کرده‌اند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: شناور ناجی ۱۸ به‌منظور مشخص شدن محل دقیق غرق شدن موتور لنج، نفرات نجات یافته را تحویل واحد ندسا کرد و خود در منطقه حضور داشت و درساعت ۸:۳۰ دقیقه پس از ثبت نهایی موقعیت موتور لنج غرق شده به‌سمت پایگاهش در اسکله پارس حرکت کرد.

انتهای یپام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لنج باری موتور لنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر دبستان استثنایی نوید سعادت شهر گفت: در پی وزش باد چند جوجه جغد از لانه هایشان به بیرون پرتاب شده بودند.

خانم شجاعی افزود: در تماس تلفنی با اداره محیط زیست، نیرو‌های محیط زیست به همراه یکی از تیمارگران این اداره به مدرسه آمدند و جوجه ها را به لانه هایشان بازگرداند.

در دبستان استثتایی نوید، درختان کهنسال کاج با ارتفاع بیش از ۱۵ وجود دارد که جمعی از پرندگان به علت بلند بودن این درختان آشیانه خود را بر روی این درختان ساخته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «گردشگری دریایی» فقط یک وعده در روز خلیج فارس بود!
  • اخباری از حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا