Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی نامور، مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد گفت: از ۵۸۶ واحد صنفی در رشته‌های مختلف بازرسی و نظارت انجام شده که در این بازرسی‌ها علاوه بر پلمب ۱۹ واحد بدون پروانه کسب تعداد ۵۱ واحد صنفی بدون پروانه کسب نیز  در سطح شهر و روستا اخطار ماده ۲۷ و ۲۸ دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تعداد ۱۴ فقره  ثبت و ارسال گزارشات تخلف واحد‌های صنفی، تعداد ۱۳ فقره  دریافت و پیگیری شکایات مردمی، ۱۱مورد  گشت‌های مشترک با ادارات مختلف از جمله ستاد صیانت فرمانداری، تعزیرات حکومتی، صنعت معدن و تجارت، اماکن نیروی انتظامی و علوم پزشکی را از دیگر اقدامات انجام شده در این بازرسی‌ها برشمرد و بیان کرد: در ماه گذشته از ۴۹  واحد نانوایی سطح شهرستان نظارت و بازرسی انجام شد که در این بازرسی‌ها پنج واحد نانوایی به علت تخلف به تعزیرات معرفی شدند.

نامور اضافه کرد: از جمله این تخلفات کم فروشی و تعطیلی غیر مجاز، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نیز اضافه کردن اجباری کنجد به نان بربری و سنگک بوده است.

او  افزود: ۱۹ واحد صنفی بدون پروانه کسب و مجوز قانونی شهرستان اسدآباد طی یک ماه گذشته پلمب شد.

نامور گفت: همشهریان اسدآباد از این پس می‌توانند هر گونه تخلفات صنفی را به شماره سامانه ۱۰۰۰۱۲۷واحد بازرسی و نظارت ارسال کنند تا در اولین فرصت کلیه گزارشات مردمی توسط بازرسان اتاق اصناف و ضابطان تعزیرات حکومتی بررسی و پیگیری شود.  

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد صنفی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد

علی رحیمی آذر گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر از فردی مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: با محرز شدن دریافت وجه اضافه از بیمار، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی پزشک متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد