Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: انتخابی تیم ملی بخشی از پازل مسابقات جهانی بوده و قرار است بهترین‌های جهان رودرروی یکدیگر قرار بگیرند. - اخبار ورزشی -

شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط ملی‌پوشان کاراته اظهار داشت: در حال آماده‌سازی برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی هستیم و قبل از آن نیز درگیر  آماده‌سازی المپیک بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط خاصی را در روزهای سخت کرونایی پشت سر گذاشتیم و تمام هم و غم ما جمع و جور کردن یک تیم خوب برای مسابقات جهانی و آسیایی بود. مسابقات کشوری به علت کرونا چند مرتبه لغو شد، اما با جمع‌آوری بهترین‌ها، مسابقات انتخابی را برگزار و یکسری بازیکنان را وارد اردو کردیم.

وی ادامه داد: با بهتر شدن شرایط، مسابقات کشوری را برگزار کردیم و بازیکنان دیگری نیز اضافه شدند. تمام تلاش ما انتخاب سریع تیم‌های اعزامی به قهرمانی جهان و آسیا بود تا با شرایط بهتر تمرینات را ادامه دهیم، اما متاسفانه کرونا و آسیب دیدگی گریبانگیر چند نفر از بازیکنان شد و تمام برنامه‌های ما را تحت تاثیر قرار داد. با این شرایط مجبور شدیم انتخابی را به روزهای آخر ارسال اسامی بیندازیم. در این فاصله از فرصت استفاده و انتخابی وزن 75 کیلوگرم را  برگزار کردیم و 4 وزن باقی مانده را روز شنبه 8 آبان‌ماه  برگزار می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته خاطرنشان کرد: برای مسابقات آسیایی نیز قرار است از یکسری بازیکنانی که در کومیته تیمی و انفرادی مسابقات قهرمانی جهان حضور ندارند، استفاده کنیم. تلاش خواهیم کرد در این تصمیم‌گیری از بیشتر ظرفیت کاراته استفاده کنیم. تیم کومیته تیمی اعزامی به مسابقات جهانی نیز مشخص و اعلام شد. یکی از تفاوت‌های تیم کومیته تیمی این دوره با دوره‌های گذشته، استفاده از 7 بازیکنان از 7 استان کشور است. 7 بازیکنی که از استان‌های ایلام، تهران، قزوین، کرمانشاه، مرکزی، مازندران و کردستان هستند.

هروی در خصوص کسب چهارمین عنوان قهرمانی پیاپی مسابقات کومیته تیمی جهان گفت: چند وقتی است که همه در خصوص قهرمانی تیم صحبت می‌کنند. اتفاقی که در صورت رقم خوردن، بسیار شیرین و جذاب است و بچه‌ها هم قسم شدند تا این اتفاق مهم را رقم بزنند. با این حال تلاش می‌کنیم فشار و بار روانی روی بازیکنان نباشد. حُسن تیم، تجربه و بزرگی بازیکنان است. بازیکنانی داریم که هر کدام از آنها می‌توانند ستاره یک تیم باشند و همین موضوع می‌تواند بار روانی را کنترل کند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در فرصت باقی مانده تا مسابقات جهانی تیم را در شرایط ایده‌آل نگه داریم و انتخابی نیز به خوبی برگزار شود. انتخابی که بخشی از پازل مسابقات جهانی بوده و قرار است بهترین‌های جهان رودرروی یکدیگر قرار بگیرند. اتفاقی که باید آن را به کاراته ایران تبریک گفت چرا که به ظرفیتی رسیده که بهترین‌های دنیا را در هر وزن داشته باشد.

سرمربی تیم ملی در خصوص حضور سجاد گنج‌زاده، قهرمان المپیک کاراته ایران در مسابقات انتخابی به تسنیم گفت: از سجاد گنج‌زاده به عنوان یک قهرمان تشکر می‌کنم. سجاد باید بعد از پایان مسابقات المپیک، دستِ شکسته و آسیب دیده خود را عمل می‌کرد، اما اگر این اتفاق می‌افتاد، مسابقات جهانی را از دست می‌داد. سجاد دوست داشت به تیم کمک کند و بارها و بارها نیز عنوان کرد که تیم ما قهرمان جهان خواهد شد.

هروی یادآور شد: این تصمیم گرفته شد که همه بازیکنان در انتخابی شرکت کنند و همه نیز به این تصمیم احترام گذاشتند. خوشحالم تیمی دارم که پورشیب، کاپیتان آن است. بازیکنی بزرگ و باانگیزه‌ که همیشه نشان داده در جاهای حساس به تیم کمک می‌کند. بازیکنانی مانند سجاد گنج‌زاده، امیر مهدی‌زاده  و دیگران نیز همیشه به تیم کمک کرده‌اند. بهمن عسکری هم با وجود غیبت در این دوره مسابقات همیشه در کنار تیم است.

ترکیب کومیته تیمی آقایان برای مسابقات جهانی کاراته اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته ایران کاراته شهرام هروی کاراته ایران کاراته شهرام هروی مسابقات جهانی کومیته تیمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال افغانستان با هدایت مجید مرتضایی موفق شد با برتری برابر قرقیزستان در پلی آف جام ملت‌های آسیا، به عنوان آخرین سهمیه آسیا راهی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان شود.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال افغانستان پس از صعود به جام جهانی گفت: این صعود تاریخی اتفاق بسیار خوبی بود و به خاطر خوشحالی ملت خوب افغانستان خوشحال هستم. عنوان پنجمی آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال یکی از بهترین نتایج افغانستان در ورزش‌های تیمی بود.

وی در خصوص ادامه حضورش در تیم افغانستان گفت: قراردادی که من با فدراسیون فوتبال افغانستان دارم تا پایان جام جهانی است و تا آن موقع در خدمت این تیم هستم.

با توجه به اینکه تیم افغانستان توانست با انجام بازی‌های تدارکاتی زیاد، به خوبی برای جام ملت‌ها آماده شود و برخی از این اردوها در شهر مشهد برگزار شد مرتضایی گفت: کشور ایران برای آماده سازی ما کمک‌های بسیار زیادی کرد. ما به مدت ۳ ماه اردوی آماده سازی خود را در شهر مشهد برگزار کردیم. در ۲۲ روز مجموعاً ۱۱ بازی دوستانه انجام دادیم و سپس توانستیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. در جام ملت‌های آسیا هم تجربه بازی‌های دوستانه کمک کرد که تا روز آخر امیدوار باشیم و در نهایت هم این افتخار نصیب ما شد که به جام جهانی برویم.

وی در پایان گفت: وقتی بعد از بازی به هتل برگشتیم بچه‌های تیم ملی ایران هم از ما حمایت کردند صعود ما را تبریک گفتند. من هم مطمئنم تیم ملی ایران در دیدار نهایی می‌تواند تایلند را شکست دهد و به عنوان قهرمانی برسد.

کد خبر 6090857

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله