Web Analytics Made Easy - Statcounter

"پیمان بهرامی" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به اینکه مشکل جایگاه‌های سوخت از طریق سامانه هوشمند یک مشکل کشوری بود، به تبع آن این مشکل در لرستان نیز ایجاد شد.

وی افزود: در سطح استان لرستان ۸۷ جایگاه سوخت فعال وجود دارد که حدود ۵۰ درصد جایگاه‌های استان در شهرها و جاده‌های ارتباطی استان در مدار ارایه سوخت سامانه هوشمند قرار گرفته و سوخت‌گیری در این جایگاه‌ها امکان‌پذیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه لرستان با اشاره به اینکه تاکنون ۴۲ جایگاه عرضه سوخت در سراسر استان به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان عرضه بنزین سهمیه‌ای در این جایگاه‌ها فراهم شده است، اضافه کرد: ۹ گروه در سطح استان در حال فعال‌سازی جایگاه‌ها در شهرها و جاده‌های ارتباطی هستند که امیدواریم که با تلاش شبانه‌روزی همکاران بتوانیم تمام جایگاه‌های سوخت استان را در اسرع وقت به مدار سوخت‌رسانی بازگردانیم.

وی اظهار داشت: اکنون در خرم آباد ۱۱ جایگاه، بروجرد ۱۱ جایگاه، ازنا ۲ جایگاه، الیگودرز ۶ جایگاه، دورود چهار جایگاه، کوهدشت یک جایگاه، پلدختر چهار جایگاه، دوره چگنی چهار جایگاه و دلفان یک جایگاه به سامانه هوشمند متصل شده و طبق روال سابق سوخت در حال عرضه توزیع است.

برچسب‌ها بنزین سهمیه بندی بنزین لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنزین سهمیه بندی بنزین لرستان بنزین سهمیه بندی بنزین لرستان سامانه هوشمند جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزان بارندگی‌های لرستان تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز دوشنبه در قالب سامانه بارشی اخیر، اظهار داشت: میزان این بارش‌ها در خرم‌آباد چهار میلی‌متر، بروجرد ۹.۹ میلی‌متر، کوهدشت چهار میلی‌متر، پلدختر ۲.۴ میلی‌متر، دورود ۲.۱ میلی‌متر و الشتر ۱۷.۵ میلی‌متر بوده است.

وی میزان بارش‌ها در نورآباد را ۱۳.۴ میلی‌متر، رومشکان ۱۲.۴ میلی‌متر، چگنی ۳.۸ میلی‌متر، «ایمان آباد» ۱.۳ میلی‌متر، «سیلاخور» چهار میلی‌متر، «ریمله» ۱۲.۵ میلی‌متر و «شول آباد» ۳.۸ میلی‌متر اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی لرستان میانگین بارش‌ها تا این لحظه در استان را ۵.۷ میلی‌متر عنوان کرد.

کد خبر 6098092

دیگر خبرها

  • عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران
  • چهار معیار مهم سلامتی در ساعت‌های هوشمند
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • چهار معیار سلامتی مهم در ساعت‌های هوشمند
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • ساعت هوشمند Black Shark GS3 عرضه شد