Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:15:08 GMT

تصویر ساعت هوشمند متا به بیرون درز کرد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۴۸۳۹

تصویر ساعت هوشمند متا به بیرون درز کرد

شرکت متا یا فیس بوک سابق ممکن است در حال ساخت ساعت هوشمندی باشد که می تواند عکس گرفته و ویدیو ضبط کند.

به گزارش ایسنا، بلومبرگ تصویری را منتشر کرد که ساعت هوشمندی با گوشه های گرد مشابه اپل واچ نشان می دهد که دوربینی در یک فرورفتگی در روی صفحه دارد.

استیو موزر، طراح اپلیکیشن این تصویر را در داخل اپلیکیشن این شرکت که برای کنترل عینک واقعیت افزوده ری بن استوریز استفاده می شود پیدا کرد که اشاره دارد ممکن است در آینده برای کنترل این ساعت استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ساعت هوشمند علاوه بر گوشه های گرد و دوربین، یک بدنه استیل ضدزنگ و بند قابل جدا شدن دارد.

موزر گفت: کد داخل این اپلیکیشن نشان می دهد که این ساعت ممکن است "میلان" نام بگیرد و ممکن است اجازه دهد تصاویر و ویدیوهایی که توسط آن ضبط شود، به یک گوشی دانلود شود.

بر اساس گزارش انگجت، شرکت متا امیدوار است تا اوایل سال ۲۰۲۲ یک ساعت هوشمند عرضه کند اما هنوز چیزی نهایی نشده است. شرکت مادر فیس بوک در حال حاضر سرگرم کار روی سه نسل محصولی است که در زمان های مختلف عرضه خواهد کرد. هنوز معلوم نیست تصویر ساعتی که منتشر شده است، یکی از این محصول‌ها باشد.

سایت ورج هم اوایل امسال گزارشی منتشر کرده بود که فیس بوک روی ساخت یک ساعت هوشمند با دوربین جلویی و دوربین عقبی ۱۰۸۰ پی و اتوفوکوس کار می کند. ممکن است این ساعت یک مونیتور ضربان قلب و قابلیت اتصال LTE داشته باشد. با این حال این قابلیت‌ها ممکن است در سه مدل مختلف عرضه شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: متا Meta ساعت هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار شهرستان زابل، گفت: به منظور افزایش تعاملات و در راستای هوشمندسازی این شهرستان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات با موضوع روند توسعه طرحه فیبرنوری و نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان منعقد شد.
ملاشاهی در جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات، افزود: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است و یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است.
وی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبرنوری مشترکان خانگی ادامه داد: با برنامه ریزی و سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید استاندار سیستان وبلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در این استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل