Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@19:08:22 GMT

رئیس جمهور وارد خوزستان شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۵۰۶۵

رئیس جمهور وارد خوزستان شد

سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری کشورمان روز جمعه برای بررسی وضعیت زلزله زدگان شهرستان اندیکا وارد استان خوزستان شد.

به گزارش ایمنا، سید ابراهیم رئیسی پس از ورود به اهواز از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سلیمانی بلا فاصله با یک فروند بالگرد عازم منطقه زلزله زده اندیکا شد تا وضعیت زلزله زدگان را از نزدیک بررسی و برای حل مشکلات آنان دستورات فوری صادر نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۱۲ تا ۱۷ مهر گذشته، پنج زلزله بزرگ، که بزرگترین آن ۵.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در مرز استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری حوالی چلگرد رخ داد اندیکا را لرزاند. به گفته استاندار خوزستان این زمین لرزه‌ها بیش از پنج هزار میلیارد ریال به اندیکا خسارت وارد کرد. ۱۳۰ روستای شهرستان اندیکا بر اثر این زمین لرزه‌ها دچار خسارت شدند.

شهرستان اندیکا در شمال شرق خوزستان با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر است.

‌منبع: ایرنا

کد خبر 531816

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی ابراهیم رییسی رییس جمهور اندیکا سفر رییسی به خوزستان خوزستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری کارگران با رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه، صبح سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) با حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور رئیس جمهور رئیس جمهور کد خبر 848370 منبع: ایرنا برچسب‌ها کارگری کارگران خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم ايران خودرو

دیگر خبرها

  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • قلعه خواجه لرزید
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود