Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از theverge، توئیتر به طور منظم ویژگی‌های جدید را قبل از عرضه رسمی آزمایش می‌کند، اما این شرکت در حال ایجاد روش جدیدی برای برخی افراد است تا قبل از دیگران ویژگی‌های جدید را آزمایش کنند. روز چهارشنبه، این شبکه اجتماعی اعلام کرد که مشترکین سرویس پولی توئیتر آبی تحت یک بنر جدید Labs به برخی از ویژگی‌های جدید دسترسی زودهنگام خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر با ویژگی‌های YouTube's Labs برای مشترکین Premium آشنا هستید، به نظر می‌رسد این قابلیت نیز مدل مشابهی از YouTube's Labs باشد. از ویژگی‌های جدید توئیتر می‌توان به مکالمات پین‌شده در iOS اشاره کرد که به شما امکان می‌دهد مکالمات دایرکت مسیج را به بالای لیست پین کنید و علاه بر این امکان ارسال ویدئو‌های طولانی‌تر را در نسخه وب دارد.

کاربران تنها در یک صورت می‎توانند در توئیتر آبی مشترک شوند که از iOS استفاده کرده و در کانادا و استرالیا شاکن باشند. ویژگی‌های Labs هنوز به طور گسترده در دسترس همه کاربران نیستند. توئیتر قول داده است که به زودی Labs در کشور‌های بیشتری در دسترس قرار بگیرد. این شرکت در وب‌سایت خود می‌گوید که توئیتر آبی در آینده در مناطق دیگری برای نسخه اندروید و وب در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید

آزمایش یک ویژگی جدید توئیتر برای آیفون

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نسخه جدید اپلیکیشن توییتر ویژگی های جدید ویژگی های جدید توئیتر آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم. ️

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

️عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

کد خبر 748571

دیگر خبرها

  • بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • تفال به حافظ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به جان او که گرم دسترس به جان بودی...
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • کاخ سفید مدعی شد: پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود