Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: دادرسی الکترونیک پرونده زندانیان کرمانشاه در مهر ماه به ۸۷ درصد رسید. توسلی زاده در گفت‌وگو با میزان اظهار داشت: نرخ دادرسی الکترونیک از زندانیان و متهمین محبوس در پرونده‌های قضایی استان کرمانشاه در مهر ماه سال جاری به ۸۷ درصد رسیده است و این در حالی است از ابتدای سال تا مهر ماه سال جاری، این رقم ۷۶ در صد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۹۵۳ دادرسی به صورت الکترونیک از زندانیان و متهمین محبوس انجام شده است و این رقم از مجموع ۳۸۰۰ دادرسی‌هایی بوده است که صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: قانون جدید مجازات اسلامی از ظرفیت بسیاری خوبی در جهت کاهش جمعیت کیفری و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس برخوردار است. سرکشی و پیگیری امور مربوط به خانواده زندانیان از جمله اقدامات موثر در جهت کاهش جمعیت کیفری زندانیان خواهد بود.

توسلی زاده ضمن ابراز رضایت از عملکرد موثر رسیدگی به پرونده‌های قضایی زندانیان با بهره گیری از دادرسی الکترونیکی در راستای تحقق سند تحول قضایی، رفع اطاله دادرسی و کاهش هزینه‌های اعزام و بدرقه و خطرات ناشی از آن را از جمله آثار مثبت دادرسی الکترونیک دانست.      بیشتر بخوانید:      فراهم شدن بستر ملاقات غیرحضوری زندانیان در گلستان انتهای پیام/ برچسب ها: کرمانشاه دادرسی الکترونیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرمانشاه دادرسی الکترونیک دادرسی الکترونیک مهر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی توهین به جایگاه معلم در یکی از سکانس‌های قسمت هشتم سریال افعی تهران و در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و به منظور حفظ حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزش و پرورش کشور، غلام‌عباس ترکی؛ معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در نامه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب تهران خواست ضمن تشکیل پرونده قضائی جهت رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید سریال "افعی تهران"، چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر تولید و پخش مجموعه مذکور از سوی ساترا به عنوان متولی قانونی موضوع نیز در دستورکار قرار گیرد.

کد خبر 6098522

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز