Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در آیین این هفته نماز جمعه کرمان افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید داشتند که اسلام دینی جامع برای دنیا و آخرت است و در هیچ جای آن سردرگمی نیست.
وی تاکید کرد: همه جهان اسلام باید بسیج شوند که این تمدن محقق شود و در این زمینه تفاوتی بین شیعه و سنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه کرمان خاطرنشان کرد: وحدت در جهان اسلام از واجبات و ضروریات است تا تمدن پیشروی اسلامی محقق شود.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به این مطلب که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر خود به سه صفت مهم اشاره کرده اند، ادامه داد: صبر در همه احوال زندگی شخصی و اجتماعی، عدل و اخلاق از جمله این تاکیدات مهم بوده است.
وی تصریح کرد: عدل شاه‌بیت زندگی همراه با آرامش است و ضمن توجه به عدل شخصی ، باید هر زمان قدرت داریم از آن در تحقق توسعه عدالت استفاده کنیم‌.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: باید عدالت در همه رده های‌جامعه به نحوی دنبال شود که همه مردم بویژه قشر کم برخوردار آن را بخوبی حس کنند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: مردم باید در تمامی بخش ها بویژه معیشت و اقتصاد عدالت‌ را حس کنند و برای تحقق عدالت باید با مفاسد و فاسد به صورت جدی برخورد شود.
وی تصریح کرد: مسئولان باید در کنار مردم باشند و دسترسی مردم به آنان آسان باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: هر چه آدم خود را بیشتر حزب الهی ‌و انقلابی می داند، باید اخلاق بهتری داشته باشد و رعایت اخلاق نبوی و علوی از مهمترین شاخصه های افرادی است که در حزب خداوند قرار دارند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به این مطلب که رسانه ها و  مطبوعات نیز باید اخلاق محور باشند، تاکید کرد: اگر چه متاسفانه در فضای مجازی مطالبی مطرح می شود که با واقعیت خیلی فاصله دارند اما جریان انقلابی و اخلاقی باید از آنچه با اخلاق منافی است، دوری کند.
وی شهادت شهید فهمیده را نیز تسلیت گفت و ادامه داد: این شهید گرانقدر در نوجوانی، جان خود را در دفاع از اسلام و منویات اسلامی فدا کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان در رژیم پهلوی و تبعید امام راحل است و ریشه همه این موارد به استکبار جهانی بر می گردد.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: جنگ و دعوای بی امان بین استکبار و جبهه تقوایی و الهی هیچوقت تمام شدنی نیست و ۱۳ آبان، تبلور اراده ملتی است که در مقابل استکبار جهانی مردانه ایستادند و پرچمدار این مبارزه در دنیای امروز است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در ادامه سخنان خود ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی گفت: در جامعه ایمانی افراد با تقوا باید عزیز باشند و افرادی که با خط تقوا فاصله دارند، جامعه آنان را عزیز ندارد.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: امیدوارم اصول اخلاقی را که همان تقوای الهی است در همه شئون زندگی خود رعایت کنیم.
وی گفت: عده‌ای در این دنیا مروج جبهه باطل هستند یا از جبهه حق دفاع نکرده اند که این افراد ضرر کرده اند.
امام جمعه کرمان بر بهره گیری از آموزه های عاشورایی نیز تاکید کرد و گفت: افرادی که از خط ائمه و انبیا دفاع نمی کنند جزو مبطلون (فرادی که به باطل تمسک می کنند) هستند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: همه باید از روز رستاخیز بترسیم ‌و خود را برای آن روز آماده کنیم.

برچسب‌ها کرمان وحدت اسلامی ستاد اقامه نماز کشور حسن علیدادی سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان وحدت اسلامی ستاد اقامه نماز کشور کرمان وحدت اسلامی ستاد اقامه نماز کشور حسن علیدادی سلیمانی حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی آموزشی تابستانه با موضوع اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی تحت اشراف حجت الاسلام و المسلمین میرباقری به همت فرهنگستان علوم اسلامی برگزار می‌شود.

از جمله سرفصل‌های این اردو نقشه تمدنی انقلاب اسلامی، جریان ولایت الهیه، فلسفه تاریخ، نظریه اجتماعی، تمدن غرب، فقه حکومتی، علم دینی، نظریه پیشرفت، مدل حل مساله و اندیشه منیر است.

از شرایط ثبت نام می‌توان به طلاب سطح ۲ بودن، دانشجویان کارشناسی، قبولی در مصاحبه اشاره کرد.

لازم به تاکید است دوره برای برادران فقط به صورت حضوری و برای خواهران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مهلت ثبت نام ۸ اردیبهشت الی ۱۰ خرداد و زمان برگزاری اردو نیمه دوم شهریور خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فرهنگستان علوم اسلامی مراجعه کنند.

کد خبر 6089506 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد