Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی طی شهریور امسال تخلیه و بارگیری کالای اساسی در بنادر کشور نسبت به شهریور ۹۹ بالغ بر ۵۷.۵ درصد افزایش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی طی شهریور امسال  میلیون و 637 هزار و 497 تن کالای اساسی در بنادر کشور تخلیه شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 57.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد رشد داشته است.

در ماه مورد اشاره 512 هزار و 550 تن الای فلزی در بنادر تخلیه شده که در مقایسه با شهریور سال 99 بالغ بر 3 درصد رشد منفی را ثبت کرده است.

تخلیه و بارگیری کالای کانتینری در شهریور امسال نسبت به ماه مشابه سال گذشته 70.9 درصد کاهش یافته است. فرآورده‌های نفتی نیز در آخرین ماه تابستان امسال درمقایسه با شهریور سال گذشته رشد منفی 3 دهم درصدی داشته است.

در مجموع تخلیه و بارگیری انواع کالا در 22 بندر شمالی و جنوبی کشور طی شهریور امسال 11 میلیون و 343 هزار و 416 تن بوده که در مقایسه با 11 میلیون و 126 هزار و 92 تن شهریور 99 بالغ بر 2 درصد افزایش یافته است.

به گزارش تسنیم، در ماه مورد اشاره 230 هزار و 777 تن کالای اساسی از بنادر کشور بارگیری شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بنادر سازمان بنادر تخلیه و بارگیری شهریور امسال کالای اساسی بنادر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۷ درصدی صادرات گمرکات کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده با بیان اینکه در اولین ماه امسال ۲۳۰ میلیون و ۵۲۰ هزار دلار کالای صادراتی از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده، وزن کالا‌های صادر شده را ۴۹۰ هزار و ۵۷۵ تن اعلام کرد.
وی افزود: این میزان کالای صادراتی از گمرکات استان کرمانشاه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش رشد ۱۷ درصدی و از نظر وزنی کاهش شش درصدی داشته است.
ناظر گمرکات استان کرمانشاه عمده کالا‌های صادراتی از طریق گمرکات استان را میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و... عنوان کرد.
بر اساس آمار گمرک کرمانشاه، سال گذشته بالغ بر ۳.۴ میلیارد دلار کالا از مرز‌های استان کرمانشاه صادر شده است.

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۹۸ درصدی صادرات کالا از گمرک خسروی
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات گمرکات کرمانشاه
  • صادرات کالاهای اظهارشده در گمرک خسروی رشد ۹۸ درصدی داشت
  • ◄ امسال سازمان بنادر و بخش غیر دولتی ۱۵۴ همت سرمایه‌ گذاری می‌ کنند
  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • بارگیری غیراستاندارد محموله افغانستان توسط کنسرسیوم ریلی+عکس
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد