Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در روز میلاد پیامبر(ص) اظهار کرد: ضرورت رعایت عدالت و مبارزه با تبعیض و بی عدالتی که درس مکتب نبوی است با قانون گرایی و پاسخگویی شفاف مسئولین رده های عالی و میانی کشور، انضباط مالی، طهارت اقتصادی و پرهیز از اشرافی گری پیوست عدالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه ابرکوه تصریح کرد: پیوست عدالت باید با دو شاخصه کاهش فاصله طبقاتی و شکاف بین زندگی مردم فقیر و غنی به شکل حقیقی و واقعی محقق شود تا مردم در زندگی احساس خوب داشته باشند. لذا دولت، مجلس، قوه قضائیه و مجمع تشخیص مصلحت باید در سیاست‌گذاری و اجرا و نظارت و ارزیابی، موضع عملی قاطع داشته باشند که در حکومت اصلاحاتیان به این وظیفه عمل نشد و مملکت سیر قهقرایی گرفت.

حجت الاسلام حسینی اذعان کرد: امیدوارم مجلس، دولت و قوه قضائیه امروز که خود را انقلابی می دانند، آب های رفته را به جوی بازگردانند و برسد روزی که شاهد این همه بی عدالتی در کشور نباشیم.

حسینی در ادامه به مذاکرات بروکسل اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم تصمیم گرفته تا با غربی‌ها که عملاً خود را غلام حلقه بگوش آمریکا در بحث برجام نشان داده اند، رویکرد قاطعانه تر در پیش بیرد و با سیاست اقدام در برابر اقدام به اجرای متوازن و متقابل برجام بپردازد.

وی افزود: انتخاب اتحادیه اروپا بدون آمریکا به عنوان طرف مذاکره، سیاست ایران در مقطع فعلی است که ایجاد نوعی موازنه بخشی به مذاکرات برجامی خواهد داشت و به همین جهت آمریکا با این مذاکرات مخالف است و کشورهای غربی هم علی رغم موافقت قلبی ناچارند این شرایط را برای مذاکره در بروکسل بپذیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تأکید کرد: در همین راستا باید به تیم مذاکره کننده ایران این هشدار را داد که ممکن است در حین مذاکرات بروکسل، غربی‌ها کار شکنی کنند و با اعمال اراده خود بر مذاکرات، موجب انحراف مسیر مذاکره از مسیر مطلوب ایران شوند.

حسینی به دومین دور نشست وزرای امور خارجه کشورهای همسایه افغانستان در تهران اشاره و عنوان کرد: طالبان همچنان مجموعه ای مرموز است که یا نتوانسته به وعده اش در برقراری امنیت در افغانستان عمل کند، یا وقوع چند انفجار مهیب و کشتار صدها نمازگزار شیعه برایش مهم نیست یا مطلوب آنها است.

رئیس مجمع بسیج شهرستان ادامه داد: طالبان مجموعه ای صحراگرد و قبیله گرا است و مدنیت ندارد و چون در حال استقرار است، التماس می کند؛ اما وقتی مستقر شد با اقتدار ضربه می‌زند. به هر حال نگرانی و دغدغه های امنیتی یکی از محورهای مهم این نشست بود که بحث‌هائی همچون شناسائی رسمی طالبان را در حاشیه قرار داده است.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: ابرکوه رهبر انقلاب پاسخگویی شفاف قوه قضائیه اخبار استان یزد استان یزد خبرگزاری فارس امام جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان

دریافت 18 MB

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6094745

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • زلفی گل: انتخاب استادان نمونه در راستای تحقق مرجعیت علمی است
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد