Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- امام جمعه کرج گفت: مردم در جریان اخلال در جایگاه‌های سوخت خوب شیطنت دشمن را فهمیدند و وارد فضا‌سازی دشمن نشدند که سعی در القای گرانی بنزین داشت. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از‌ کرج،  آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج با‌ اشاره به سالروز تشکیل پدافند غیرعامل به دستور رهبر معظم انقلاب اظهار داشت‌: پدافند غیر‌عامل در حوزه‌های مختلف کاربرد دارد و ماموریت پدافند غیر‌عامل مقابله با تهدیدات زیر‌ساختی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره حمله سایبری به سامانه سوخت پمپ‌های بنزین در کشور، افزود‌: جریان بنزین در هفته قبل نشان داد  اگر نتوانیم زیر‌ساخت‌ها را محکم کنیم ضربه می‌خوریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اشاره به دشمنی دشمن و تلاش برای ضربه زدن به ایران اسلامی در همه مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی بیان کرد: پدافند غیرعامل قدرت بازدارندگی کشور را بالا می‌برد و مردم در جریان اخلال در جایگاه‌های سوخت خوب شیطنت دشمن را فهمیدند و وارد فضا‌سازی دشمن نشدند که سعی در القای گرانی بنزین داشت.

امام جمعه کرج با بیان اینکه پدافند غیر عامل باید به طور شایسته توسعه پیدا کند، عنوان کرد: در صورتی که پدافند غیر عامل همزمان با توسعه علم و تکنولوژی توسعه پیدا نکند مشکلات متعددی ایجاد می‌شود.

چاووش‌اوغلو: آمریکا و روسیه به تعهداتشان در سوریه عمل نکردندابراز تأسف ایران از بی‌اعتنایی آمریکا به احکام و قرارهای دادگاه لاههطالبان: حضور احتمالی نظامی آمریکا و ناتو در منطقه خطرناک است

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار ستبری ، گفت: برای رسیدن به مقصد نهایی باید ریشه استعمار و استکبار را قطع کرد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه بعد از تسخیر سفارت آمریکا اسناد سفارت خانه  نشان داد که دخالت، جنایت و توطئه آمریکا در  در این محل صورت گرفته است کشور بوده است، ادامه داد: روز 13 آبان نماد استکبارستبری است و آمریکا در 70 سال گذشته انواع جنایت‌ها را برحق ملت ایران رواج داشته ‌و امروز اکثر کشورهای دنیا، آمریکا را دشمن صلح و امنیت می‌دانند و هر چه کینه و دشمنی دارند با صدای بلند "مرگ بر آمریکا"‌ سر می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه مقاومت ایران در مقابل آمریکا و توطئه‌های پی در پی آن و متحدان اروپایی سرعت اضمحلال و فروپاشی استکبار جهانی  را  تسهیل  است، عنوان کرد:  به زودی ابهت و هیمنه و منشا تباهی انسان‌ها در جهان فرو می‌ریزد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه نسل جدید باید در کتب درسی به فرمایش رهبری با جنایات و ظلم‌های آمریکا آشنا شود، امیدواریم این موضوع در این دولت جدید  تحقق عینی پیدا کند و در کتاب‌های درسی ظلم‌ها و جنایات آمریکا منتشر و بیان شود. ایران اسلامی با اسرائیل ضد انسان و ضد اسلامیت دوست نمی‌شود و با محو آن که زیاد هم طول نخواهد کشید آرام نمی‌نشینیم.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه برخی با شعار مرگ بر آمریکا مخالف هستند، متذکر شد: شعار مرگ بر آمریکا با ایران گره خورده و همه دنیا فهمیدند که آمریکا عهدشکن و غیرقابل اطمینان است و عده‌ای فکر کردند که با بر داشتن شعار مرگ بر آمریکا، آمریکا از دشمنی دست بر می دارد که اینگونه نیست و این موضوع برخلاف فرمایشات امام خمینی راحل است.

حسینی‌همدانی با اشاره به  اینکه شعار مرگ بر آمریکا راهبرد و نفوذ ایران را در بین مردم  دنیا  زیاد می‌کند، تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا حلقه وصل بین مردم ایران و مستضعفان دنیاست.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شعار مرگ بر آمریکا استان البرز امام جمعه کرج پدافند غیر غیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان شعار زن، دختران دانشجو را در کف خیابان لگدمال می‌کنند

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: کسانی که شعار زن و زندگی سر می دادند، موی دختران دانشجو را بر دست می‌گیرند و در کف خیابان می‌کشند و لگد مال می‌کنند، اساتید دانشگاه‌ها را از دانشگاه محروم می‌کنند و دوربین های خبرنگاران را از بین می‌برند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر پیش از ظهر امروز_شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان ورامین که در مسجد صاحب الزمان برگزار شد، اظهار کرد: در دنیا چیز خوبی پیدا نمی‌کنید که اسلام آن را حرام کرده باشد، هر چیزی حرام باشد، مطمئناً مشکلاتی برای فرد و جامعه دارد، نمونه بارز آن بحث حجاب است که برای بانوان ارزش قائل شده است، حجاب سپر دفاعی برای زنان محسوب می‌شود.

وی در رابطه با فلسفه حجاب افزود: اسلام زن را اجتماعی می‌داند و زن باید در جامعه فعالیت کند و حجاب دیواری است که باعث می‌شود زن در آرامش باشد در جوامع غربی رعایت نکردن حجاب، باعث می‌شود حریم خانواده و بنیان خانواده از بین برود.

تولیت آستان مقدس حصرت عبد العظیم حسنی (ع) خاطرنشان کرد: بعد از رحلت حضرت محمد (ص)، پیامبر دیگری نبود و وظیفه پیامبران را امامان معصوم بر عهده داشتندحضرت علی (ع) در دوره امامت خود همه این موضوعات را در دستور کار قرار می‌داد، حضور فعال در بازار داشت، در محله‌ها حضور پیدا می‌کرد و کمک حال افراد ضعیف بود و همه رسالت‌های پیامبر را در جامعه اجرا می‌کرد.

حجت الاسلام قاضی عسکر بیان کرد: قیام امام حسین علیه السلام قبل از اینکه حسینی باشد، قیام حسنی بود و ادامه دهنده راه امام حسن مجتبی علیه السلام بود، زیرا در آن زمان شرایط به گونه‌ای بود که این قیام امام حسین (ع) به کربلا منجر می‌شود، امامان ما با توجه به شرایط تصمیم گیری و اقدام می‌کردند و مشکلات مردم را رفع می‌کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: امام صادق علیه‌السلام در آن زمان بیش از ۴ هزار نفر شاگرد داشت، با درایتی که داشت توانست دین اسلام را ترویج دهد، امام صادق علیه‌السلام در تربیت شاگرد دقیقاً رسالت حضرت محمد (ص) را به کار بست.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: امام صادق (ع) در تربیت شاگردان خود دقت می‌کرد، شاگرد سخنور، با دانش و خلاق تربیت می‌کرد، شاگردانی که پاسخگو باشند تا در مقابل مباحث مردم جواب شفاف و منطقی ارائه دهند.

حجت الاسلام قاضی عسکر در ادامه یادواره شهدای طلبه و روحانی بیان کرد: امام صادق علیه‌السلام در مقابل حاکمان آن زمان با اقتدار برخورد می‌کرد، از احادیثی استفاده می‌کرد که باعث می‌شد اقتدار امامت بیشتر شود، اسلام دین زیبایی‌ها و بسیار بزرگ است، باید اسلام درست تبیین شود، باید احادیث به درستی به جوانان تبیین شود.

وی با بیان اینکه دشمن جوانان کشور را هدف قرار داده است، تاکید کرد: احادیث و مباحث دینی را به درستی تبیین کنید، دنیا در حال تغییر است و اسلام در حال گسترش است، امروز مردم دنیا در کشورهای استکباری از مباحث اسلامی استفاده می‌کنند و از مردم مظلوم فلسطین در مقابل اسرائیل دفاع می‌کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی خاطرنشان کرد: کسانی که شعار زن و زندگی سر می‌دادند، موی دختران دانشجو را بر دست می‌گیرند و در کف خیابان می کشند، اساتید دانشگاه‌ها را بخاطر حمایت از فلسطین در دانشگاه محروم می‌کنند و دوربین‌های خبرنگاران را از بین می‌برند، این همان جامعه‌ای است که شعار حمایت از زنان جامعه کشور ما را داشت، بیایید مشکلات و موضوعات را به درستی تبیین کنید و چهره واقعی غرب را به مردم نشان دهید.

منبع: فارس

کد خبر 750489

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • گفت و شنود/ گاوش کو؟!
  • حامیان شعار زن، دختران دانشجو را در کف خیابان لگدمال می‌کنند
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است