Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی از تشکیل دبیرخانه‌ای جهت پیگیری مصوبات نشست‌های مشترک مجمع نمایندگان اصفهان و اعضای شورای شهر خبر داد.

امیرحسین بانکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص نشست مشترک امروز _ جمعه ۷ آبان ماه_ نمایندگان اصفهان با مدیریت شهری این کلانشهر، اظهار کرد: در نشست مشترک نمایندگان و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان پیشنهاد داده شد هر ماه یک نشست در راستای بررسی موضوعات و مشکلات اصفهان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محور نشست امروز آلودگی شهر اصفهان بود گزارش‌های متعددی از وضعیت آلودگی این کلانشهر مطرح شد، ادامه داد: پس از بررسی وضعیت آلودگی اصفهان پیشنهاداتی در خصوص بهبود وضعیت فعلی آلودگی شهر ارائه شد. یکی از مهمترین تصمیمات نشست امروز در راستای رفع این معضل، تکمیل پروژه رینگ چهارم بود که در این قرار شد، نمایندگان مجلس استان، جلسه‌ای فوری با وزیر راه و شهرسازی جهت اختصاص اعتبار برای تکمیل این پروژه در بودجه ۱۴۰۱ برگزار کنند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در این نشست قرار شد، دکتر سامع، عضو شورای شهر اصفهان کمیته‌ای را جهت پیگیری موضوع آلودگی هوای این کلانشهر با حضور مسئولان ذی‌ربط تشکیل دهد.

بانکی خاطرنشان کرد: مهندس ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز به عنوان دبیر این مجمع انتخاب و قرار شد، دبیرخانه‌ای جهت پیگیری مصوبات نشست‌های مشترک مجمع نمایندگان اصفهان و اعضای شورای شهر تشکیل شود.

وی ادامه داد: همچنین قرار شد چالش‌های اصلی شهر اصفهان بر اساس اولویت در این نشست‌های ماهانه به صورت منظم بررسی شود.

وی یادآور شد: با توجه به سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در هفته گرامیداشت اصفهان به این استان، میزبانی این سفر بر عهده شهرداری اصفهان خواهد بود و در حاشیه این سفر، پروژه‌های سالن همایش‌های بین‌المللی نیز مورد بازدید اعضای کمیسیون قرار می‌گیرد، زیرا تکمیل این پروژه‌ها نیاز به اعتبارات ملی دارد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مباحث متعددی در خصوص آب شهر اصفهان در این نشست مطرح و قرار شد طی جلسات بعدی برای بررسی چالش‌های اساسی شهر اصفهان از استاندار نیز برای حضور در این جلسات دعوت شود.

کد خبر 531832

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نمایندگان اصفهان در مجلس مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شورای اسلامی شهر اصفهان اعضای شورای شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مجلس شورای اسلامی اعضای شورای شهر اصفهان شورای شهر قرار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۸ با عنوان «برآورد تملک دارایی‌های مالی» را به تصویب رساندند.

گفتنی است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته با جدول ۸ مخالفت کردند، لذا این موضوع برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: موضوع بر سر ۲ رأی بود که در جدول ۸ جابه‌جا شد و قرار شد به دولت اجازه داده شود که در صورت نیاز با یکسری جابه‌جایی‌ مشکل خود را حل کند و با هماهنگی‌های صورت گرفته از نمایندگان درخواست دارند که این جدول را به تصویب برسانند.

کد خبر 6092745 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟