Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار‌کرد: دشمن تلاش میکند دین و اسلام را به انزوا بکشاند و برخی از کشورهای اسلامی را به همین دلیل تحت کنترل قرار دادند و باید با جهاد کبیر و ایجاد و حفظ وحدت تلاش کنیم تا تفرقه بین مسلمانان ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پردیس با بیان اینکه باید تاسی به سنت‌های پیامبر(ص) را سرلوحه کارهای قرار بدهیم، گفت: تلاش میکنند تا سنت غرب جای سنت اسلامی را بگیرد و این در مجالس مختلف مشهود است زیرا در اجرای سنت اسلامی ضعیف عمل کردیم و امروزه سبک زندگی‌ به سمت غربی شدن میرود و برای مقابله با این اتفاق صبر، اخلاق و عدالت را رعایت کرده تا از دسیسه های دشمنان در امان بمانیم.

حسینی افزود: مذاکرات برجامی نزدیک است و دشمن می‌خواست با این اقدام ایران را در این جلسات تسلیم کند اما در شهرها التهابی به وجود نیامد زیرا صدا و سیما و رسانه ها با قدرت وارد میدان شده و به مرجع رسانه ای تبدیل شدند.

وی با اشاره به حضور میدانی رئیس جمهور در پمپ بنزینی در تهران، ابراز کرد: در گذشته این اقدامات را نداشتیم و زمان افزایش قیمت رئیس دولت می‌گفت من هم خبر نداشتنم و با این صحبت توهین بزرگی به مردم کرد.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه تفاوت دولت ها را مردم به عینه دیدند، تشریح کرد: زمانی که رئیس جمهور مردم به میدان می‌آیید و در پمپ بنزین بدون ترس از کرونا و غیره با مردم صحبت میکند و این یعنی مردم خادمان خود را در عرصه خدمت می‌بینند و اینگونه توطعه های دشمن خنثی می‌شود.

حسینی اضافه کرد: ایران اسلامی در حمله و آفند سایبری از قدرت های اول جهان است اما در زیرساخت‌های سایبری ضعیف است و این حمله فرصتی برای مسوولان است که در دفاع و به روز رسانی زیرساختها قوی‌تر عمل کنند.

امام جمعه پردیس گفت: دشمن به دنبال ایجاد سریال تحریم است و با هیچ کاری راضی نمیشوند به جز سلطه کامل بر کشور و این رفتار شیطان گونه آنها است و برای نابودی انقلاب از هر روش و راهی استفاده میکنند.

حسینی با اشاره به آغاز جهاد کبیر توسط مسوولان، اعلام کرد: در شورای فرهنگ عمومی مصوب شد تا مسوولان طی دوهفته یکبار در محلات حضور پیدا کرده و مشکلات مردمی را محله به محله حل کنند.

وی ادامه داد: این دیدارها در مساجد و ادارات انجام نمیشود بلکه در محلات و با تجمع مردمی خواهد بود و مانند تریبون آزاد، مردم مشکلات خود را اعلام میکنند.

حسینی با بیان اینکه اگر مردم راضی باشند دشمن هیچ کاری نمیتواند انجام دهد، عنوان کرد: شروع به کار متروی پردیس در انتظار تصمیم شهردار تهران است و این طرح ملی با پشت سر گذاشتن مشکلات فراوان و پیگیری‌های شرکت عمران پردیس مصوبات لازم را اخذ کرده است.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: مصوبه شورای ترافیک کشور، مصوبه دولت، مصوبه شورای ترافیک تهران، مصوبه محیط زیست، دستور وزیر و غیره برای متروی تهران به پردیس گرفته شده و برای شروع به کار این طرح ملی نیاز به تائید شهردار تهران داریم.

وی تصریح کرد: چندین ماه است که این پروژه در شهرداری تهران معطل مانده زیرا ۳۰۰ اصله درخت در ضلع غربی جاجرود باید جا به جا شود و شرکت عمران پردیس متعهد شده تا این جا به جایی را انجام دهد.

حسینی افزود: امیدواریم شهردار انقلابی تهران این مورد را با سرعت پیگیری کنند و دستورات لازم را مبذول داشت تا این مشکل که در سازمان پارکها و جنگل های شهرداری تهران مانده به سرعت رفع شود‌.

امام جمعه پردیس تاکید کرد: مشکلات تردد مردم از تهران به پردیس و بلعکس منتظر این دستور است و با آغاز به کار مترو خودروی کمتری وارد تهران میشود و در کاهش ترافیک، آلودگی هوا، صرفه جویی بنزین و غیره نیز تاثیر بسیاری خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی پردیس متروی پردیس امام جمعه پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) آئین‌های ویژه ای در سراسر استان بوشهر از سوی هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های فرهنگی تدارک دیده شد که در حال برگزاری است.

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین استان بوشهر در سراسر این شهرستان همگام با همه عاشقان و دوستداران اهل‌بیت (ع) با حضور در این آئین‌های ویژه در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و عشق و و ارادت خود را بار دیگر به خاندان اهل بیت (ع) ابراز داشتند.

به همین مناسبت آئین ویژه سخنرانی و عزاداری صبح شنبه در دفتر امام جمعه گناوه با حضور مسئولان شهرستان و دیگر اقشار مردم برگزار شد.

حجت الاسلام محمودی یکی از روحانیون و اساتید حوزه صبح شنبه در این آئین ویژه و معنوی سخنرانی کرد و همچنین با حضور شرکت کنندگان روضه خوانی و عزاداری برگزار شد.

بعد از ظهر امروز نیز مراسم ویژه تجدید میثاق با شهید والامقام «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مصلی جمعه برگزار و سپس آئین تشییع پیکر مطهر شهید انجام خواهد شد.

کد خبر 6096146

دیگر خبرها

  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد