Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه به مصادیق اهل تقوا اشاره کرد و اظهار داشت: شیخ رجبعلی خیاط از جمله مؤمنین و اهل تقوا بود. مهمترین ویژگی شیخ و بزرگترین هنر او رسیدن به کیمیای محبت خداوند بود. او بارزترین مصداق یحب و یحبون بود که خدا را دوست داشت و خدا هم او را دوست داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه عسلویه با اشاره به فرازی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار شرکت کنندگان در کنفرانس وحدت اسلامی اضافه کرد: رهبر انقلاب فرمودند وحدت اسلامی امری اصولی است نه تاکتیکی و در شرایط خاص.

وی بیان کرد: وحدت یک امر اساسی و اصولی است که همیشه باید باشد. این هم افزایی باعث قوی شدن مسلمانان می‌شود که با دست پر به تعامل با کشورهای غیر مسلمان وارد شوند.

هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز کلمه شیعه و سنی در ادبیات سیاسی آمریکایی‌ها وارد شده است و آنها با اصل اسلام مخالفند. قضیه فلسطین شاخص اصلی وحدت اسلامی است. مسئله فلسطین باعث وحدت مسلمین می‌شود. اقدامات دولت‌های منطقه برای برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی گناه و خیانت بزرگی است. باید از این حرکت ضد وحدت اسلامی برگردند و خطای خود را جبران کنند.

وی سالروز شهادت شهید فهمیده و روز بسیج دانش آموزی را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: کار شهید فهمیده در تاریخ ثبت شد و ماندنی شد. بهترین اسوه و الگو برای نوجوانان و جوانان ماست، باید به او اقتدا کنند و او را معلم و مربی خود قرار دهند.

امام جمعه عسلویه سالروز شهادت اولین شهید محراب شهید قاضی طباطبایی به دست منافقین را گرامی داشت و افزود: این شهید همراه امام بود و پیام‌های امام را به گوش مردم آذربایجان می‌رساند. به خانواده اش توصیه می‌کرد در همه حال خدا را در نظر بگیرند و مادی و دنیا طلب نباشند.

هاشمی نژاد ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام را تبریک گفت و ادامه داد: امام خمینی (ره) این حرکت را موجب خواری و خفت آمریکا دانست و آن را انقلاب دوم نامید.

وی با اشاره حمله سایبری به سامانه سوخت گفت: این حرکت دشمن نابخردانه بود. دشمن دنبال ایجاد نارضایتی در مردم بود ولی هم مردم هوشیار بودند و هم دولت مدیریت کرد و با درایت در چند ساعت مشکل را حل کردند.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: دولت در کنار مردم بود و رئیس جمهور در پمپ بنزین حضور پیدا کرد و با مردم و جایگاه داران صحبت کردند. وقتی مردم احساس کنند مسئولین در کنارشان هستند احساس آرامش می‌کنند.

هاشمی نژاد هتک حرمت به آیت الله صافی گلپایگانی را محکوم کرد و افزود: هتک حرمت به مرجع تقلید از هیچکس پذیرفته نیست. این حرکت محکوم است و امت اسلامی ما نمی‌پذیرد.

وی بیان کرد: صیانت از مرجعیت لازم و واجب است. ایشان مرجع بزرگواری است که کنار حضرت امام و مقام معظم رهبری بودند.

کد خبر 5338621

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شهید فهمیده بوشهر سید علی هاشمی نژاد عسلویه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر آمار کرونا پمپ بنزین قوه قضاییه کرمانشاه گرگان ایلام عکس استانها اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا وحدت اسلامی جمعه عسلویه هاشمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدارهای جداگانه با اعضای شورای اسلامی شهر دیلم و امام حسن به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد.

وی اظهار داشت: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.

فرماندار دیلم ضمن تبریک روز شوراها به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرهای دیلم و امام حسن افزود: ما به عنوان خادمین مردم در مجموعه دولت امیدواریم با همفکری و تعامل بیشتر با شوراها و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهرستان انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم.

در ادامه این نشست‌ها هر یک از اعضای شورا به بیان مطالبی در خصوص مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 6091228

دیگر خبرها

  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • مطهری امام
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس