Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در آب‌های چابهار توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه کشف و ضبط شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، ناوسالاریکم پاسدار سید مهدی موسوی فرمانده پایگاه دریایی امام علی(ع) چابهار گفت: رزمندگان گشت اطلاعات پایگاه، محموله 5 کیلوگرمی مواد مخدر از نوع حشیش را با هوشمندی و رصد مستمر کشف و توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام  با هدف مبارزه با قاچاق و در خلال گشت‌های دریایی نیروهای اطلاعاتی پایگاه دریایی امام علی(ع) که به یک شناور مشکوک شده بودند صورت گرفت.

فرمانده پایگاه امام علی (ع) گفت: پس از اینکه ملوان این شناور به فرمان ایست رزمندگان نیروی دریایی سپاه بی‌اعتنایی کرد، با رها کردن محموله مواد مخدر در آب با سرعت از منطقه متواری شدند.

ناوسالار موسوی افزود: با اطلاع‌رسانی عوامل اطلاعاتی، 4 فروند شناور رزمی پایگاه بلافاصله در موقعیت حاضر شدند و مواد مخدر رهاشده در آب را خارج و به اسکله شناوری پایگاه منتقل کردند.

وی گفت: پس از بررسی اولیه مشخص شد که این محموله قرار بود در سواحل چابهار و کنارک تخلیه شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی دریایی سپاه پاسداران سپاه پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران سپاه پاسداران مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد