Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@23:15:01 GMT

جزییات سفر بایدن به اروپا و حضور در دو اجلاس

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۶۶۰۹

جزییات سفر بایدن به اروپا و حضور در دو اجلاس

 

به گزارش تابناک، به نقل از توئیت پرس، رئیس جمهور آمریکا در سفر کاری خود ابتدا به رم رفته تا در روزهای 30 و 31 اکتبر در اجلاس گروه 20 شرکت کند.

بایدن با مکرون رئیس جمهور فرانسه صحبت خواهد کرد تا یخ‌های ایجاد شده در روابط دو کشور بر سر معامله زیردریایی با استرالیا آب شود.

بایدن همچنین با اردوغان صحبت خواهد کرد تا موضوع فروش اف 16 و سیستم اس 400 را تعیین تکلیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا شنبه بایدن با مکرون و رهبران آلمان و انگلیس درباره وضعیت برنامه هسته‌ای ایران مباحثه خواهند کرد تا به نقطه نظر مشترک در قبال ایران برسند.

سالیوان مشاور امنیت ملی بایدن گفت به سمت استراتژی مشترک و وحدت در رویکرد پیش خواهند رفت اما مشخص نکرد درباره از سرگیری مذاکرات با تهران گفت و گو خواهند کرد یا نه؟

بایدن روز یکشنبه درباره حل معضل زنجیره تامین جهانی با رهبران صحبت خواهد کرد.

بایدن سپس به گلاسکو اسکاتلند می‌رود تا در اجلاس آب و هوایی COP26 شرکت کند.

تمرکز بایدن از دوشنبه روی محیط زیست و تغییرات آب و هوایی در این اجلاس خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول حمله سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن کارت اعتباری یارانه اجلاس بایدن رئیس جمهور آمریکا ربیع الاول حمله سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن کارت اعتباری یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول

وزیر امور خارجه کشورمان پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی، با وزیر خارجه عربستان دیدار کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده Oic به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • گزینه ایده‌آل بایرن مونیخ زیر آفتاب میامی!
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • ماکرون با شی درباره تجارت و اوکراین صحبت می‌کند
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول
  • حضور وزیر خارجه در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی