Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در قضیه پمپ بنزین ها هم صداوسیما و رسانه‌ها به خوبی عمل کردند و توانستند مردم را همراه کنند که به سرعت هم مشکل حل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه‌های امروز نمازجمعه تبریز، با اشاره به حمله سایبری به سامانه کارت سوخت، با تاکید بر اینکه اگر با مردم شفاف باشیم مردم هم همکاری خواهند کرد، اظهار داشت: در قضیه پمپ بنزین ها هم صداوسیما و رسانه‌ها به خوبی عمل کردند و توانستند مردم را همراه کنند که به سرعت هم مشکل حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با گرامیداشت 10 آبان به عنوان سالروز شهادت اولین شهید محراب، آیت الله قاضی طباطبایی در تبریز است، افزود: آیت الله قاضی طباطبایی به عنوان امام جمعه تبریز در روز عید قربان سال 1358 با ترور گروه فرقان به شهادت رسید. 

امام جمعه یزد: در سفر رئیس جمهور برای رفع مشکلات و ایجاد راهکارهای توسعه برنامه‌ریزی کنیدامام جمعه ارومیه: استاندار آذربایجان‌غربی باید افراد شایسته و کارآمد را انتخاب کندامام جمعه اردبیل: چهار شهر استان اردبیل شرایط لازم برای تبدیل به شهرستان را دارندانتقاد امام جمعه رشت از ‌واردات چای/ برخی‌ها در پشت پرده به دنبال ضربه به تولیدات داخلی ‌هستند‌

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: مردم، این شهید را خمینی آذربایجان می دانستند چراکه محور فعالیت های انقلابی در تبریز و آذربایجان بود. این مردم هرگز این شهید را فراموش نمی کنند چراکه سد مستحکم در برابر افکار انحرافی بود. 

وی 13 آبان را نقطه عطف مقابله با استکبار در جهان دانست و گفت: در وقایع سه گانه این روز، هیمنه پوشالی و تصویر دروغین آمریکا را در هم شکست. 

امام جمعه تبریز، با اشاره به اینکه ایجاد "پیوست عدالت" مطالبه مهم مقام معظم رهبری از مسئولان است ابراز داشت: امام خامنه‌ای از سه رکن اصلی صبر، عدل و اخلاق یاد کردند و اولین بار از پیوست عدالت سخن گفتند. 

وی با تاکید بر اینکه بی عدالتی و تبعیض بیش از فقر برای مردم مشکل آفرینی کرده است، خاطرنشان کرد: پیشگیری از این احساس تبعیض جز با مبارزه با فساد و بی عدالتی حاصل نمی شود. 

آل هاشم، قانونگرایی، پاسخگویی، شفافیت، انضباط مالی، طهارت اقتصادی و پرهیز از اشرافی گری را در مسیر خدمت به مردم لازم و ضروری دانست. 

وی با بیان اینکه پیوست عدالت باید دو شاخصه مهم داشته باشد، ابراز داشت: همه تلاش ها باید به کاهش فاصله طبقاتی و کاهش فاصله فقیر و غنی بیانجامد. لذا هر اقدام و برنامه باید در مردم احساس خوب کاهش فاصله و تبعیض را تقویت کند. 

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه پیروی از پیامبر در رعایت اخلاق، باید سرلوحه همه مردم بویژه مدیران باشد، تصریح کرد: باید اعمالمان اسلامی و نبوی باشد اگر فردی هم چنین نبود، اسلام عیبب ندارد، بلکه هر ایرادی هست از مسلمانی ماست. 

انتهای پیام /111/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: در اسلام آن ارزش و جایگاهی که به کارگر می‌دهند متفاوت از جهانیان است و نگاه مقدس و معنوی به این امر وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان ارومیه با توجه به یازدهم اردیبهشت و روز کارگر اظهار کرد: مسئله کار و کارگر در دین ما مسئله مقدسی است گرچه در تمامی جهان نیز به مسئله کار اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

وی افزود: اما در اسلام آن ارزش و جایگاهی که به کارگر می‌دهند متفاوت از جهانیان است و نگاه مقدس و معنوی به این امر وجود دارد؛ بنا بر گفته پیامبر اکرم (ص) دستانی که کار کرده و زحمت کشیده و روزی حلال کسب می‌کنند آتش جهنم را نخواهند دید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه ادامه داد: کار کردن و درست کار کردن عبادت است و اجر تلاش در راستای کسب روزی حلال برای خانواده بیشتر از جهاد در راه خدا است.

وی با بیان اینکه دشمنان در حوزه اقتصاد به کشور فشار وارد کرده و جنگ اقتصادی وجود دارد، تصریح کرد: وقتی دشمنان تلاش می‌کنند اقتصاد و معیشت جامعه را نابود کنند کسانی که در تلاش و کوشش هستند اهمیتشان دوچندان می‌شود.

حجت‌الاسلام قریشی تأکید کرد: امنیت شغلی و بیمه کارگران باید مورد توجه مسئولان نظام قرار گیرد و کارگران نیز کار محول شده را نزد خود امانت از سوی خداوند متعال بدانند.

وی با اشاره به مسئاله حجاب عنوان کرد: حجاب مسئله شرعی و قانونی است و دشمنان چالش برای کشورمان ایجاد کرده چرا که می‌بینند بانوان محجبه به بالاترین جایگاه‌های علمی و مدیریتی دست یافتند و هم اکنون می‌خواهند انتقام بگیرند.

امام جمعه شهرستان ارومیه تأکید کرد: باید با برخورد مناسب این مسئله را مدیریت کرد و باید بانوان خودشان در این راستا پای کار باشند؛ در دین ما ارزش بانوان به اندازه‌ای است که حتی مردان نمی‌توانند به جایگاه آن‌ها دست یابند.

حجت‌الاسلام قریشی با تبریک روز معلم و الگو قرار دادن شهید مطهری اظهار کرد: معلمی شغلی بسیار مقدس بوده و هیچ شغلی به اندازه معلمی در دین اسلام مورد ارزش قرار نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: خداوند خودش را معلم دانسته و پیامبرمان نیز معلم است و از خداوند برای تمامی معلمان سلامتی و برای درگذشتگان مغفرت طلب می‌کنم.

کد خبر 748072

دیگر خبرها

  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد