Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی فردا بسیار جذاب و سنگین است. تیم‌های رده سوم و چهارم سال گذشته به مصاف هم می‌روند. در همه جای دنیا بازی ۳ تیم اول جذابیت خاصی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال استقلال تیم بسیار خوبی است و از ۲ بازیکن خارجی خوبی برخوردار است.

او ادامه داد: بازی‌های هفته اول و دوم را وقتی دیدم، استقلال نسبت به دیگر تیم‌ها بهتر است. بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، خیلی تلاش کردیم پنجره باز شود، اما نشد. در هر صورت با وجود بازیکنان جوانی که داریم مطمئن هستیم می‌توانیم در بازی با استقلال عملکرد خوبی داشته باشیم. بازی فردا فوق العاده سنگین خواهد بود. وقتی بازی ۲ تیم استقلال و تراکتور را مشاهده می‌کنیم متوجه می‌شویم که بازی قشنگی خواهد بود.

سرمربی تراکتور بیان کرد: زمان مسابقات لیگ اجتناب ناپذیر است و من می‌دانم که رئیس سازمان لیگ و مسئول برگزاری مسابقات افراد منظمی هستند. بهاروند خودش بازیکن و مدیر باشگاه بوده و به خوبی سطح بازی‌ها را درک می‌کند. تمام تلاش سازمان لیگ این است که بازی‌ها به صورت منظم برگزار شود. امیدوارم همه تیم ها، سازمان لیگ را همراهی کرده تا بازی‌ها منظم برگزار شود.

فقط ما مشکل تبلیغات محیطی داریم 

کریمی درباره تبلیغات محیطی که در چند روز گذشته حاشیه ساز بود، گفت:در همه جای دنیا هزینه تبلیغات محیطی به باشگاه بر می‌گردد. به نظر من فقط کشور ما است که با این مشکل مواجه است. تیم‌های دولتی کار سختی دارند و باشگاه‌ها هزینه خود را از بودجه دولت به دست می آورند. من امروز به عنوان نماینده خصوصی اینجا هستم. زمانی که تبلیغات میحطی را از ما بگیرند دیگر نمی‌توانیم کاری کنیم. از مسئولان صدا و سیما خواستارم قبل از تسویه هزینه‌های تبلیغات محیطی را به ما داده تا از هزینه‌های تلویزیونی بهره‌مند شویم.

تعداد افرادی همانند زنوزی باید در فوتبال ما زیاد شوند

او ادامه داد: در ورزش ما امنیت شغلی وجود ندارد و باشگاه‌های خصوصی مثل تراکتور از تبلیغات محیطی بهره مند می‌شوند. امیدوارم روزی بیاید که همه باشگاه‌ها وارد بخش خصوصی شده و خود باشگاه‌ها هزینه تیم را بدهند. از زنوزی متشکرم که هزینه‌های خوبی را برای تراکتور انجام داد و همه باید کمک کنیم تا تعداد افرادی مثل زنوزی را در کشور زیاد کنیم. من از بخش‌های خصوصی دعوت می‌کنیم که در فوتبال وارد شده و با باشگاه‌ها همسو شوند.

کریمی درباره غایبان و محرومان تراکتور در بازی با استقلال گفت: ما عباس زاده را در اختیار نداریم و هادی محمدی در تمرین آخر رسید و اکر نیاز بود از وجود او استفاده خواهیم کرد. از بین بازیکنان فصل گذشته ما ۱۱ نفر جدا شدند و ما مجبور شدیم از بازیکنان جوان در تیممان استفاده کنیم.

کریمی درباره وضعیت کرونا در کشور گفت: سازمان لیگ برنامه ریزی کند تا مربیان برای حضور در نشست خبری مشکلی نداشته باشند. امروز به خاطر خبرنگاران حاضر شدم. تارتار کمر درد شدیدی دارد و وضعیت او برای نشستن روی نیمکت ذوب آهن مشخص نیست. از مردم می‌خواهم کرونا را جدی بگیرند. بیماری فوق العاده سختی است و اثرات آن تا سال‌ها در بدن انسان باقی می‌ماند. شب اولی که من کرونا گرفتم ریه من ۵ درصد مبتلا شده بود، اما در روز دوم این عدد به ۴۰ درصد رسید. کرونا را جدی بگیرید و از مسئولان ستاد کرونا خواهش دارم در این قضیه جدی کار کنند. ایران پر تماشاگرترین هواداران دنیا را دارد، اما فعلا شرایط کرونا اجازه نمی‌دهد که هواداران در استادیوم حاضر شوند.

بیشتر بخوانید

استقلال- تراکتور؛ فرهاد به دنبال هت تریک در لیگ ۲۱

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور فیروز کریمی تیم فوتبال استقلال تبلیغات محیطی سازمان لیگ باشگاه ها بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت هر سهم استقلال و پرسپولیس مشخص شد

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228524 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است