Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار حسین رجب پور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلای امام خمینی ( ره) این شهر برگزار شد افزود: از جمله این مدارس می توان به شهیدستان شهید منتظری نجف آباد با ٢٣۴ شهید دانش آموز و همچنین مدارسی در شهر اصفهان، کاشان و آران و بیدگل اشاره کرد.
وی اظهار داشت:  امروز هم دانش آموزان آماده نقش آفرینی هستند و شرط آن اعتماد و گشودن میدان‌های نقش آفرینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسوول سازمان بسیج  دانش آموزی اصفهان با بیان اینکه ما اکنون امانتدار دانش آموزان انقلابی هستیم از همه مسوولان، دلسوزان، مربیان و اهل نماز و مسجد درخواست کرد که طینت پاک و حقیقت طلب آنها را با مفاهیم درست تربیتی همراه کنند.
وی یادآور شد: امروز در چهار هزار مدرسه در استان واحد بسیج دانش آموزی مشغول به کار است و در مدارس متوسطه دوم نیز فرماندهان این واحدها از  دانش آموزانی هستند که قدرت مدیریت و فرماندهی دارند و در تابستان دوره های مخصوص طرح ولایت بسیج را  گذرانده اند.
رجب پور همچنین با اشاره به برنامه های هفته بسیج در استان گفت: رونمایی از سایت شهدا و راهپیمایی ١٣ آبان با حضور دانش آموزان از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج است.
وی با اشاره به نقش شهدای دانش آموز در استقلال، تحکیم و تداوم انقلاب اسلامی گفت: آنها هم در عرصه جنگ و هم در کمک رسانی و جمع آوری کمک های مردمی در پشت جبهه ها نقش بی بدیل و بی نظیر داشتند.
وی به نقش آفرینی دانش آموزان دهه هفتادی در عرصه دفاع از حرم و  دانش آموزان دهه هشتادی در امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله اشاره کرد و گفت: با توجه به شعار امسال هفته بسیج دانش آموزی با عنوان 'دانش آموزان انقلابی، پیشگام در تحقق گام دوم انقلاب' مسیر و راه آنها در بیانیه رهبر معظم انقلاب تعیین شده است.
به گزارش ایرنا هر سال از هفتم تا ١٣ آبان به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها روز دانش آموز اصفهان خطبه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز دانش آموز اصفهان خطبه ها روز دانش آموز اصفهان خطبه ها دانش آموزان دانش آموزی دانش آموز هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند