Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلی امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، افزود: هیچ نگرانی از بابت سوخت‌رسانی وجود ندارد و با تدبیر دولت و بصیرت مردم، شرایط ارائه سوخت به زودی به حالت عادی برمی‌گردد.

وی به دیدار اعضای کنفرانس وحدت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ادای حق جامعیت اسلام یکی از مطالب مهمی بود که در این نشست اشاره شد و وحدت همه امت اسلام در سایه همین نگاه شکل می‌گیرد که باید تبیین شود و بدانیم عدل و عدالت مهمترین هدف بعثت انبیا است که تصمیم ها نیز باید با پیوست عدالت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمیان به برگزاری اجلاس همسایگان افغانستان اشاره و تصریح کرد: تنها راه حل افغانستان برای خروج از بحران و رسیدن به شرایط پایدار، ساختار سیاسی فراگیر با مشارکت همه اقوام است که بدون شک ایجاد این حکومت تنها راه برون رفت از مشکلات است.

وی بیان کرد: مسوولان استانی و شهرستانی مشکلات را بررسی کردند و تصمیم‌های خوبی گرفته شده است که امیدواریم با توجه به شرایط مالی دولت، توجه ویژه به مشکلات شود و مصوبات دولت برای مردم شادی آفرین باشد.

رستمیان به سالگرد ورود حضرت فاطمه (س) به شهر قم اشاره کرد و گفت: شکل‌گیری حوزه علمیه و مرکز نشر معارف اهل بیت(ع) از برکات ورود این بانو به شهر قم است. 

وی به ۱۳ آبان ۵۷ و روز دانش آموز اشاره و خاطرنشان کرد: ۵۰ دانش‌آموز در تظاهرات رژیم پهلوی به شهادت رسیدند و تسخیر لانه جاسوسی هم یکی از حوادث این روز بود که دانشجویان پیرو خط امام(ره) لانه جاسوسی را تسخیر کردند و روز ملی مبارزه با استکبار رقم خورد.

امام جمعه دامغان گفت: استکبارستیزی راه همه انبیا و راهبردی برای همه است که راز و رمز خروج آمریکا از منطقه نیز به دلیل استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران بوده است. 

برچسب‌ها روز مبارزه با استکبار سید ابراهیم رییسی بنزین سهمیه بندی بنزین شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها سیزده آبان دامغان حضرت فاطمه معصومه پروندهٔ خبری حمله سایبری به سامانه‌های سوخت گیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز مبارزه با استکبار سید ابراهیم رییسی بنزین روز مبارزه با استکبار سید ابراهیم رییسی بنزین سهمیه بندی بنزین شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها سیزده آبان دامغان حضرت فاطمه معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از گفتگوی تلویزیونی صادق آهنگران با کامران نجف‌زاده را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 849307 برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه صادق آهنگران

دیگر خبرها

  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • ۱۰ دلیل برای بی خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • هر ۱۰ روز یک پزشک خودکشی می‌کند
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟