Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملایر اظهار داشت: بلافاصله پس از این حمله شایعه گران شدن بنزین را درست کردند.

وی ضمن تقدیر از اقدام به موقع دولت در مواجهه با این حمله سایبری، افزود: دولت در این زمینه خوب و به موقع عمل کرد و رییس جمهوری با حضور در وزارت نفت و بازدید از جایگاه‌های سوخت، قول داد مشکل پیش آمده را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ملایر همچنین به از سرگیری مذاکرات اشاره کرد و افزود: به پیشنهاد دولت سیزدهم محل برگزاری این مذاکرات از وین به بروکسل تغییر کرد و با این اقدام دولت به ۱+۴ نشان داد که رویکردش نسبت به گذشته تغییر کرده است.

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: در دولت گذشته آمریکا طرح گام به گام را مطرح کرد، اما دولت سیزدهم طرح اقدام در مقابل اقدام را مطرح کرده و در صورت برداشتن گام اول، گام دوم برداشته خواهد شد.

به گفته وی، دولت باید در این مذاکرات هوشمندانه‌تر عمل کند تا از این مذاکرات نتیجه و منفعت خوبی برای جمهوری اسلامی ایران حاصل شود.

خطیب جمعه ملایر در بخش دیگری از خطبه‌ها به فرارسیدن هفته وحدت اشاره و آن را پیام‌آور برادری، اتحاد و یکپارچگی همه مسلمانان جهان در سایه قرآن کریم، سنت و سیره پیامبر اکرم(ص) دانست و گفت: طبق دستور قرآن کریم، وحدت یک مساله اعتقادی و اصولی است و شیعه و سنی باید با هم متحد باشند و به اختلافات دامن نزنند.

حجت الاسلام برقراری، فلسطین را بزرگترین عامل وحدت جهان اسلام عنوان و تصریح کرد: اگر جهان اسلام نسبت به مساله فلسطین یکپارچه بود، رژیم صهیونیستی به عنوان جرثومه فساد در منطقه محو و نابود شده بود.

وی همچنین به فرا رسیدن ۱۳ آبان سالروز تبعید امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه، شهادت جمعی از دانش‌آموزان توسط مزدوران پهلوی در سال ۵۷، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: نقل این مناسبت‌ها برای دشمن‌شناسی، عبرت گرفتن و وظیفه‌شناسی است که باید همواره این مناسبت‌ها را متذکر شویم.

امام جمعه ملایر در ادامه به فرا رسیدن نخستین سالروز رحلت آیت الله فاضلیان اشاره کرد و گفت: آیت الله سیدرضا فاضلیان ۳۴ سال در این شهرستان امامت جمعه را بر عهده داشت و بیش از سه دهه عمر گرانقدر خود را در راه خدمت‌، مجاهدت و مبارزه با نفس، بیان خطبه‌های عالمانه، خدمات حوزه‌ای، علمی و معنوی و خدمت به مردم صرف کرد.

برچسب‌ها ملایر هفته وحدت خطبه ها امنیت سایبری دولت سیزدهم پروندهٔ خبری حمله سایبری به سامانه‌های سوخت گیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملایر هفته وحدت خطبه ها ملایر هفته وحدت خطبه ها امنیت سایبری دولت سیزدهم جمعه ملایر خطبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر