Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به جوانی و بی تجربگی تیمش گفت: در صورت حمایت‌های به موقع بیشتر و ورود باشگاه های صاحب نام اصفهانی فوتسال اصفهان همانند فوتبال بانوان رشد خواهد کرد.

راضیه جزایری امروز (جمعه- ۷ آبان ماه) پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر پارس آرا شیراز در هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به جوانی دو تیم بازی بسیار سرعتی بود، دروازه بان ما در این دیدار تنها ۱۸ سال دارد و می توان گفت کمی از نظر تجربه از حریف کم آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته در یک صحنه داور خطایی به سود ما اعلام کرد که جهت را فکر کنم اشتباه نشان داد و بازیکنان جاگیری خوبی نداشتند و گل اول را روی این اتفاق خوردیم.

وی ادامه داد: این بازیکنان آینده‌سازان فوتسال اصفهان هستند، امیدوارم با حمایت بخش‌های دولتی و خصوصی و همچنین حمایت خوب هیئت فوتبال استان از فوتسال شاهد روند رو به رشد این تیم باشیم. نیاز است که برخی امکانات به موقع به تیم تزریق شود، اگر این امکانات دیر برسد ممکن است  تیم متضرر شود.

سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال اصفهان اضافه کرد: اگر دروازه‌بان و بازیکن باتجربه به تیم اضافه شود، می‌تواند در ادامه لیگ جایگاه‌های بهتری کسب کنند.

وی تصریح کرد: امروز تیم ما به کم‌تجربگی باخت، در حالی که بازی سرعت خوبی داشت. در مقابل تیم شیراز سال‌ها است با همین ترکیب بازی می‌کند و به ویژه دروازه‌بان این تیم که سال‌ها است ثابت هستند.

وی ادامه داد: تیم ما تنها یک هفته است که بسته شده، امیدوارم علاوه بر هماهنگ شدن بازیکنان، شانس هم با ما یار باشد. امیدوارم با حمایت دیگران تیم شکل بگیرد. فوتبال بانوان زمانی تقویت شد که باشگاه های بزرگ و اسپانسرهای قوی مثل سپاهان و ذوب آهن وارد آن شدند، اگر همین قضیه برای فوتسال اصفهان هم رخ دهد جهش خوبی خواهیم داشت.

جزایری با بیان اینکه پیشنهاد ادغام دو سهمیه اصفهان یعنی نیست فوتبال و نامی‌نو اصفهان گفت: پیشنهاد خوبی بود اما به شرط اینکه حامیان مالی پا پیش بگذارند. بازیکنان بسیار خوبی از اصفهان در سایر شهرها پخش شده‌اند و اگر این بازیکنان را در اختیار داشتیم، سکونشین لیگ بودیم و می توانستیم به قهرمانی هم برسیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال بانوان پارس آرا شیراز اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان

طرفداری| تمرین روز شنبه پرسپولیس در قالب دو گروه برگزار شد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا پس از بازگشت از اراک امروز عصر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.  بازیکنان اصلی بازی دیروز زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه برنامه‌های مختلفی را انجام دادند.

پاسکاری تحت فشار، ارسال از جناحین و مینی فوتبال از سوی کادر فنی برای این گروه از بازیکنان در نظر گرفته شده بود.  امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کنند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم