Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نمازجمعه این هفته(۷ مهر ماه ۱۴۰۰) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

رفع مشکلات مناطق محروم و مرزی استان اردبیل در اولویت باشد

حجت الاسلام عزیزی، امام جمعه شهرستان بیله سوار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت بسیج دانش آموزی با یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌های نوجوانان در دوران دفاع مقدس، از دانش آموزان خواست تا با الگوگیری و اسوه قرار دادن نوجوانان شاخص و فداکار در زندگی خود، از برکات این امر مهم بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: تنها را برون رفت کشور از وضعیت موجود در حکمرانی اسلامی، عدالت محوری در همه عرصه‌ها است.

خطیب جمعه بیله سوار ضمن تشکر از سفر پُر خیر و برکت آیت الله رئیسی و هیأت دولت به مناطق مختلف استان اردبیل، خواستار رفع سریع و جدی به مشکلات مناطق محروم استان شد.

عزیزی ضمن برشمردن مسائل و مشکلات مختلف شهرستان مرزی بیله سوار، تنها مطالبه به‌حق و قانونی مردم این منطقه را تسریع در ایجاد منطقه آزاد تجاری به مرکزیت بیله سوار دانست.

جاده‌های‌های مواصلاتی شهرستان خلخال اصلی‌ترین مطالبه مردم است

حجت الاسلام کریم اسدی، خطیب نماز جمعه خلخال نیز ضمن قدردانی از سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل و توجه به مناطق محروم استان اظهار کرد: محرومیت شهرستان خلخال از سال‌های گذشته در حال تکرار است.

وی با اشاره به این‌که در سال‌های گذشته شهرستان خلخال در پروژه‌ها پیشرفت آن‌چنانی نیافته و مثل سایر مناطق برخوردار نبوده، محرومیت این شهرستان را بیش از پیش دانست.

امام جمعه شهرستان خلخال، جاده‌های‌های مواصلاتی را اصلی‌ترین مطالبه مردم منطقه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر جاده خلخال ـ کلور ـ درام نیازمند توجه جدی مسؤولان کشوری است. این پروژه به عنوان یک پروژه نیمه تمام ملی در شهرستان خلخال همچنان نیازمند تخصیص اعتبارات برای تکمیل است.

جاده مغان نیازمند پیگیری مسؤولان  استانی است

حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان پارس آباد که در مصلای این شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارشد، اظهار کرد: جاده مغان نیازمند پیگیری و توجه ویژه مسؤولان استانی و شهرستانی است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس جمهور و هیأت دولت که از جاده مغان  بازدید کردند، افزود: کلیه مشکلات مردم مغان مخصوصاً جاده مغان را گزارش دادم و گفتم  برای اصلاح جاده‌های مغان اقدامات مناسبی انجام نشده و لازم است با تخصیص اعتبارات لازم نسبت به ترمیم جاده‌ها و احداث بزرگراه‌ها اقدام شود که رئیس جمهور هم قول مساعد داد.

امام جمعه پارس آباد خواستار اتمام پروژه پایاب سد خداآفرین شد و گفت: این طرح  از پیشرفت مطلوبی برخوردار است. از مسؤولان انتظار داریم بعد از اتمام  پروژه پایاب خداآفرین آب شرب آشامیدنی از سد میل مغان قطع و از آب پایاب خدافرین به شهرستان وصول کنند.

بصیرت ملت بزرگ ایران فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد

حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه شهرستان مشگین شهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اقدام دشمن در حمله سایبری  به سامانه هوشمند سوخت گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی با صبر و بصیرت این هدف دشمنان را نیز خنثی کردند.

وی در ادامه مذاکرات بروکسل را سنگ محک برای غرب دانست و تاکید کرد: تمامی تحریم‌های ظالمانه باید یک‌جا برداشته شود. البته اتحادیه اروپا نیز قابل اعتماد نیست و دستگاه دیپلماسی باید هوشیارانه وارد عمل شود.

وقایع ۱۳ آبان باید تبیین شود

حجت الاسلام آیت نعمتی، امام جمعه شهرستان نیر، حرکت دانشجویان پیرو خط امام در۱۳ آبان ۵۸ را ستودنی عنوان کرد و گفت: این کار مهم به تعبیر امام راحل(ره)، انقلاب دوم بود که مانع از تکرار کودتای ۲۸ مرداد دوم شد.

وی از متولیان فرهنگی و آموزشی خواست مواظب باشند انقلاب دوم که تسخیر لانه جاسوسی در کشور بود به فراموشی سپرده نشود چرا که نباید به دشمنان اسلام اجازه داد با تحریف این حرکت عظیم، اهمیت و ارزش انقلاب دوم در جامه فعلی و پیش رو کم رنگ شود.

توجه به پدافند غیرعامل برای خنثی کردن توطئه دشمنان ضروری است

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه مسؤولان اجرایی نظام برای ممانعت از حملات جاسوسی در کشور باید پدافند غیر عامل را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند، بیان کرد: به موازات پیشرفت و پیشبرد تحقیقات و تولیدات تجهیزات نظامی باید توجه ویژه‌ای به پدافند غیرعامل داشته باشند.

نعمتی به ظرفیت‌های کشور اشاره کرد و ادامه داد: کشور ما با وجود موقعیت خاص ژئوپلتیک و داشتن ثروت‌های عظیم، نظام ضد استکباری و ورود به عرصه‌های فن آوری‌های نوین به تهدیدهای استکبار جهانی و موضوع پدافند غیرعامل توجه چندانی نکرده است در حالی‌که پدافند غیرعامل امروز از کاراترین و پایدارترین روش‌های دفاع در مقابل تهدیدات دشمنان است.

دوران نوجوانی بهترین دوران برای کادرسازی است

امام جمعه شهرستان نیر در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت محمد حسین فهمیده اشاره کرد و گفت:  برای تربیت  کادر ارزشی و اسلامی، دوران نوجوانی بهترین دوران است.

امام جمعه شهرستان نیر در بخش دیگری از سخنان خود  به مذاکرات بروکسل اشاره کرد و گفت: مذاکرات بروکسل، سنگ محک ایران برای غرب است.

وی افزود: ایران اسلامی با توجه به کارشکنی‌های متعدد و مستمر غرب در صورت اقدام در برابر اقدام به اجرای متوازن و متقابل برجام می‌پردازد.

نعمتی با بیان اینکه خواب دشمنان اسلام در لبنان تعبیر نخواهد شد، اظهار کرد: امروز سید حسن نصرالله با هوشیاری خود، محاسبات شیطانی مثلث عبری، عربی و غربی را برهم زده است.

نمایندگان مجلس ولی نعمتان خود را فراموش نکنند

امام جمعه شهرستان نیر در پایان سخنان خود به انتظار مردم این شهرستان از مسؤولان استانی از جمله نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: مطالبه مردم نیر دفاع از حق مردم محروم این شهرستان بود ولی متاسفانه هیچگونه حمایتی از شهرستان نیر در جلسه شورای اداری استان صورت نگرفت.

وی از اجرا نشدن مصوبات با حضور مدیران استان در شهرستان نیر نیز انتقاد کرد و با بیان اینکه مردم بهترین قاضی هستند و مردم رویدادها را قضاوت می ‌کنند، بیان کرد: نمایندگان فعلی مجلس نباید ولی نعمتان خود را فراموش کنند چرا که فردا روزی برای اخذ رای دوباره به همین مردم مراجعه خواهند کرد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان ائمه جمعه نمازجمعه هفتم آبان1400 امام جمعه شهرستان نیر پدافند غیرعامل شهرستان نیر شهرستان خلخال استان اردبیل حجت الاسلام جاده مغان بیله سوار جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اشاش نقشه‌های هواشناسی استان اردبیل از روز جمعه شاهد نفوذ سامانه بارشی فعال به استان اردبیل خواهیم بود.

وی با اشاره به تداوم جو پایدار طی روز چهارشنبه و پنجشنبه در اردبیل افزود: هر چند با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار پراکنده باران در برخی نواحی کوهپایه‌ای مرکز و به ویژه جنوب استان دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: اخر هفته ابرناکی هوا، وزش تندبادهای موقتی، کاهش نسبی دمای هوا و رگبار و رعدوبرق در نواحی مستعد با بارش تگرگ و اصابت صاعقه پیش‌بینی می‌شود.

کوهی ادامه داد: با توجه به رخداد بارش های رگباری آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه های فصلی و مسیل ها نیز انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه این سامانه تا اواخر وقت شنبه در استان فعال خواهد بود، خاطرنشان کرد: لذا طی روزهای جمعه و شنبه شرایط برای طبیعت گردی و صعود به ارتفاعات استان مساعد نیست.

کد خبر 6093147

دیگر خبرها

  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست